افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۱۰۰ پروژه در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 4 شهریور 1402 | 21:08 ب.ظ
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۱۰۰ پروژه در خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت:بیش از ۲۱۰۰ پروژه در سطح استان خوزستان به مناسبت هفته دولت افتتاح می شود. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم ، محمد خانچی در تشریح پروژه‌های عمرانی در سطح استان اظهار داشت: در هفته دولت امسال شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۱۰۰ پروژه در سطح […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت:بیش از ۲۱۰۰ پروژه در سطح استان خوزستان به مناسبت هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم ، محمد خانچی در تشریح پروژه‌های عمرانی در سطح استان اظهار داشت: در هفته دولت امسال شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۱۰۰ پروژه در سطح استان هستیم که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش بیش از ۹۵ درصد افتتاح در سطح استان می‌باشیم.

وی افزود: استان خوزستان با رویکرد دولت مردمی تبدیل به کارگاه عظیم عمرانی شده است که در شهرهای مختلف و روستاها شاهد افتتاح بیش از ۱۰۰۰ پروژه عمرانی از جمله در حوزه برق، آب و گازرسانی به دورترین روستاهای استان می‌باشد.

خانچی گفت: در هفته دولت شاهد افتتاح بیش از ۱۰۰۰ پروژه می‌باشیم که نشان نگاه عدالت‌محور دولت سیزدهم به روستاها می‌باشد و در تلاشیم تا پایان دولت روستاهای در سطح استان از نعمت برق، آب و گاز پایدار برخوردار باشند.

خانچی در ادامه به پروژه‌های راه‌سازی اشاره کرد و افزود: ۲۶ کیلومتر راه بین شهری همچنین ۱۶۰ کیلومتر راه‌های مواصلاتی روستایی افتتاح خواهد شد؛ همچنین ۴۴۳ کلیومتر از راه‌های استان بهسازی و روکشی گردیده است.

وی در ادامه به دو خطه کردن راه آهن اندیمشک_ اهواز اشاره کرد و افزود: بیش از ۷۰ کیلومتر از ایستگاه شوش به بامدژ در سفر دوم ریاست محترم جمهوری با حضور رئیس جمهور محترم افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است که ۴۰ کیلومتر باقیمانده از بامدژ به اهواز در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

خانچی به توسعه سرانه آموزشی در سطح استان اشاره کرد و افزود: در دهه فجر ۱۴۰۱ استان خوزستان رتبه اول افتتاح مدرسه در کشور را به خود اختصاص داده که در هفته دولت نیز شاهد افتتاح ۳۴ مدرسه شامل ۱۱۶ کلاس خواهیم بود.

خانچی به دغدغه مردم در مسکن ملی شاره کرد و بیان داشت: در هفته دولت شاهد بهره‌برداری بیش از ۱۲۰۰ مسکن در قالب مسکن محرومین و مسکن مهر خواهیم بود‌.

وی  با اشاره به اربعین حسینی گفت: بیش از ۲۰۰ پروژه در سطح استان در حوزه زیرساخت اربعین انجام شده است که با اجرای این پروژه‌ها امیدواریم اربعین باشکوه و متفاوت‌تری  رقم بزنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار