مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان:

شبکه برق خوزستان در پایداری کامل است‎

تاریخ انتشار: یکشنبه 8 مرداد 1402 | 19:36 ب.ظ
شبکه برق خوزستان در پایداری کامل است‎ زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: برق‌رسانی مستمر به مشترکان در این استان تداوم داشته که نشان می‌دهد مدیریت شبکه برق و همکاری مشترکان در مدیریت مصرف، در مسیر درستی است. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، محمود دشت‌بزرگ بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه مدیریت مصرف برق خوزستان بیان کرد: برق‌رسانی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: برق‌رسانی مستمر به مشترکان در این استان تداوم داشته که نشان می‌دهد مدیریت شبکه برق و همکاری مشترکان در مدیریت مصرف، در مسیر درستی است.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، محمود دشت‌بزرگ بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه مدیریت مصرف برق خوزستان بیان کرد: برق‌رسانی مستمر به مشترکان با وجود وقوع دماهای ۵۰ درجه در این استان تداوم داشته که نشان می‌دهد مدیریت شبکه برق و همکاری مشترکان در مدیریت مصرف، در مسیر درستی قرار دارد.

وی با بیان اینکه مصرف شبکه برق خوزستان در کانال هشت هزار و ۵۰۰ مگاوات است و در شبانه روز گذشته پیک مصرف برق نسبت به مدت مشابه در سال قبل، ۴.۴ رشد داشته است، افزود: در ۲۳ تیرماه سال‌جاری پیک مصرف تاریخ شبکه برق خوزستان شکست و به هشت هزار و ۹۹۱ مگاوات رسید اما با تدابیر اندیشیده شده، خاموشی در شبکه رخ نداد و تأمین برق نیز پایدار بود.

دشت‌بزرگ با بیان اینکه خاموشی‌های نقطه‌ای و ساعتی اگر در شبکه رخ می‌دهد به علت بروز حادثه در تجهیزات و مدت زمان مورد نیاز برای انتقال بار است، تصریح کرد: نیروهای عملیاتی و تعمیراتی در آماده‌باش کامل هستند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن حوادث ناخواسته‌ای را که در شبکه به علت شدت گرما و پرباری در تجهیزات رخ می‌دهد، برطرف کنند.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در ماه جاری (مردادماه)، بیان کرد: آمادگی و قابلیت تأمین برق برای مشترکان وجود دارد و این اقدام با همراهی مشترکان در کاهش مصرف به ویژه کاهش بار سرمایشی امکان‌پذیر است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه تمام نیروگاه‌های حرارتی و برق‌آبی استان در مدار هستند، گفت: تأمین برق صنایع بر طبق تفاهم‌نامه‌های صورت گرفته بین وزارتخانه‌های نیرو و صمت در حال انجام است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار