چهارمین جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 مرداد 1402 | 19:23 ب.ظ
چهارمین جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ چهارمین جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان بمنظور بررسی آخرین وضعیت شرکت با حضور علی محمدی مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان: در ابتدای این جلسه که با تلاوت آیاتی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ چهارمین جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان بمنظور بررسی آخرین وضعیت شرکت با حضور علی محمدی مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد.

چهارمین جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان: در ابتدای این جلسه که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد، مهندس اهدایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ضمن تسلیت ایام محرم، طی سخنانی در راستای اهداف استراتژیک سازمان بر همکاری سایر واحدهای شرکت در انجام امور محوله تاکید کرد، وی گفت: موضوعاتی که از سوی واحد سیستم ها و استراتژی سازمانی به واحد‌های شرکت ارجاع می شود بر اساس نقشه استراتژیک شرکت در رسیدن به اهداف کلان فولاد اکسین خوزستان می باشد، لذا مدیران و کارکنان شرکت می بایست در این رابطه اهتمام ویژه ای داشته باشند.

در ادامه کریم ثابتی مدیر سیستم ها و استراتژی سازمانی دستور جلسه را قرائت کرد و عملکرد واحدها را بر اساس آمارها و درصدهای استخراج شده تشریح کرد و مدیران مربوطه گزارشات خود را ارائه کردند.

از آنجا که شرکت فولاد اکسین خوزستان موضوع ایمنی شغلی کارکنان و محیط کاری ایشان را همواره در اولویت های خود قرار داده است، این جلسه نیز همانند دیگر جلسات با بررسی آخرین وضعیت پروژه های در دست اقدام واحد HSE آغاز گردید.

پس از آن گزارش اهداف و اقدامات استراتژیک شرکت در حوزه مختلف تولید، فروش، HSE، آموزش و غیره بیان شد و همزمان معاونین و مدیران شرکت به بحث و گفتگو فنی و تخصصی پرداختند.

علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از یکایک معاونین، مدیران و کارکنان تقدیر و تشکر نمود و گفت: باتوجه گرمای طاقت فرسا استان خوزستان باید بر شرایط محیط کاری کارکنان (سیستم های سرمایشی) نظارت دقیق و مستمر صورت پذیرد و در صورت وجود مشکل سریعاً اقدام گردد.

علی محمدی گفت: آموزش های ضمن خدمت کارکنان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در این حوزه همچون گذشته با عزم جدی تلاش شود.

وی خاطر نشان کرد: موضوع تبدیل وضعیت کارکنان می بایست هر چه سریعتر پیگیری و اجرا شود.

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: باتوجه به مذاکرات و اقدامات صورت گرفته، امور مالی شرکت نسبت به تسهیلات خرید مسکن کارکنان اقدام نماید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار