مدیرعامل شرکت حمل‌‌و‌نقل ایمن ترابر نیشکر:

رکورد حمل شکر خام در صنعت نیشکر شکسته شد/ایمن ترابر نیشکر روی ریل مسئولیت‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: دوشنبه 26 تیر 1402 | 09:27 ق.ظ
رکورد حمل شکر خام در صنعت نیشکر شکسته شد/ایمن ترابر نیشکر روی ریل مسئولیت‌های اجتماعی زمان مطالعه: ۲ دقیقه شرکت حمل‌‌و‌نقل ایمن ترابر نیشکر توانست با حمل ۲۲۷ هزار تن شکر خام در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱، رکوردی جدید در حمل‌و‌نقل این کالای استراتژیک ثبت کند که در تاریخ توسعه نیشکر بی‌نظیر است. رکورد حمل شکر خام از سوی شرکت حمل‌و‌نقل ایمن ترابر نیشکر از شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر شکسته شد. به گزارش نخبگان و به […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت حمل‌‌و‌نقل ایمن ترابر نیشکر توانست با حمل ۲۲۷ هزار تن شکر خام در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱، رکوردی جدید در حمل‌و‌نقل این کالای استراتژیک ثبت کند که در تاریخ توسعه نیشکر بی‌نظیر است.

رکورد حمل شکر خام از سوی شرکت حمل‌و‌نقل ایمن ترابر نیشکر از شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر شکسته شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرعامل شرکت ایمن ترابر نیشکر با اعلام این خبر گفت، این شرکت توانست با حمل ۲۲۷ هزار تن شکر خام در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱، رکوردی جدید در حمل‌و‌نقل این کالای استراتژیک ثبت کند که در تاریخ توسعه نیشکر بی‌نظیر است.

به گفته محسن کیان‌پور، شرکت ایمن ترابر نیشکر در عین حال توانست با اجرای سیستم دقیق حمل‌و‌نقل، کمترین «کسری بار» را نیز ثبت کند که این رکورد نیز در نوع خود بی‌سابقه است.

وی استفاده از ابزارهای نظارتی، به‌کارگیری پیشرفته‌ترین سیستم‌های پایش آنلاین، پیاده‌سازی سیستم تعمیر و نگه‌داری به‌روز و کارآمد در شرکت ایمن ترابر نیشکر را از جمله دلایل افزایش راندمان قابل توجه حمل روزانه شکر خام نسبت به مدت مشابه برشمرد.

 صرفه‌جویی اقتصادی با فعالیت شرکت ایمن ترابر نیشکر

مدیرعامل شرکت ایمن ترابر نیشکر تامین زنجیره حمل‌و‌نقل محصولات تولیدی نیشکر را از جمله اهداف فعالیت این شرکت در کشت و صنعت‌های نیشکری و صنایع پایین‌دستی دانست که صرفه‌جویی اقتصادی، کنترل قیمت حمل بار و کاهش قیمت تمام شده محصول را به دنبال داشته است.

کیان‌پور ماهیت فعالیت شرکت ایمن ترابر نیشکر را بین شرکتی، درون استانی و بین استانی عنوان کرد و افزود، بخشی از محصولات تولیدی شرکت توسعه نیشکر همچون شکر سفید، شکر دارویی، شکر قهوه‌ای و تولیدات شرکت آبان بسپار توسعه توسط ناوگان این شرکت به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

ایمن ترابر نیشکر روی ریل مسئولیت‌های اجتماعی

وی به ظرفیت‌های ایجاد شده با فعالیت ناوگان این شرکت در استان اشاره کرد و گفت، در کنار حمل محصولات نیشکری، شرکت ایمن ترابر نیشکر ظرفیتی مناسبی را در خوزستان ایجاد کرده که در مواقع مورد نیاز، کمک حال شبکه حمل‌و‌نقل استان شده است.

آبرسانی مستمر به روستاهای درگیر با بحران بی‌آبی از جمله اقدامات این شرکت در خوزستان است که مدیرعامل شرکت ایمن ترابر آن را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نیشکر قلمداد کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت حمل‌و‌نقل ایمن ترابر نیشکر، شرکتی فعال و پویا در حوزه کشوری است که در سال ۱۳۹۹ در راستای سیاست‌های کلی نظام مبنی بر واگذاری شرکت‌های تحت تملک دولت به بخش خصوصی از طریق مزایده، به توسعه نیشکر واگذار شد.

رکورد حمل شکر خام در صنعت نیشکر شکسته شد/ایمن ترابر نیشکر روی ریل مسئولیت‌های اجتماعی

default

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار