فرمانده انتظامی خوزستان:

امنیت کنونی نتیجه از خودگذشتگی دلاور مردان نیروهای مسلح است

تاریخ انتشار: شنبه 27 خرداد 1402 | 10:03 ق.ظ
امنیت کنونی نتیجه از خودگذشتگی دلاور مردان نیروهای مسلح است زمان مطالعه: ۲ دقیقه فرمانده انتظامی استان خوزستان در مراسم خاکسپاری شهید محمد قنبری گفت: فرهنگ شهادت بالاترین مقام نزد خداوند متعال است که برای مجموعه نیروهای مسلح و به خصوص نیروی انتظامی درب آن باز است. سردار سید محمود میرفیضی در مراسم خاکسپاری شهید محمد قنبری ضمن تبریک و تسلیت به مردم غیور استان خوزستان، اظهار کرد: خدا […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فرمانده انتظامی استان خوزستان در مراسم خاکسپاری شهید محمد قنبری گفت: فرهنگ شهادت بالاترین مقام نزد خداوند متعال است که برای مجموعه نیروهای مسلح و به خصوص نیروی انتظامی درب آن باز است.

سردار سید محمود میرفیضی در مراسم خاکسپاری شهید محمد قنبری ضمن تبریک و تسلیت به مردم غیور استان خوزستان، اظهار کرد: خدا را شاکرم فرهنگ شهادت که بالاترین مقام نزد خداوند متعال است برای مجموعه نیروهای مسلح و به خصوص نیروی انتظامی درب آن باز است.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت گرفته شده از فرهنگ عاشورا است، افزود: امنیت مثال زدنی که در کشور مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد نتیجه از خودگذشتگی مردان دلاور در کلیه نیروهای مسلح است که نمونه آن شهید قنبری است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: نیروهای مسلح حاضر هستند از جان خودشان برای امنیت هموطنان بگذرند.

وی افزود: افتخار نیروهای مسلح و خاصه مجموعه انتظامی که خادم بهترین مردم دنیا هستند و با ارزش ترین دارایی خود که جان است را برای امنیت مردم در مقابل هنجارشکنان، معاندان و کسانی که نمی‌خواهند بزرگی ملت ایران را ببینند، فدا می‌کنند.

سردار میرفیضی گفت: خداوند منان را شاکرم که مشاهده می‌کنم چگونه از فرزندان دلیر خودتان که در راه امنیت جان خودشان را ارزانی می‌کنند با حضور حماسی خود این پیام‌ را به معاندان اعلام می‌کنید که حاضر هستید در راه وطن و امنیت از جان خود بگذرید و با هر شهیدی که بر زمین می‌افتد چند نفر جایگزین آن می‌شوند.

وی بیان کرد: دشمنان و معاندان بدانند که با شهادت هر فردی از نیروهای مسلح و مجموعه انتظامی این عزم محکم وجود خواهد داشت که با تمام قوا و با تمام وجود دفاع کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: معاندان بدانند و بدانند و بدانند که ما محکم‌تر از گذشته و با مشت آهنین پلیس و قسمت سخت نیروهای مسلح با آنها برخورد خواهیم کرد، همانطور که در این تعرضی که به شهید ما داشتند محکم جواب آن را دیدند.

وی اضافه کرد: آنهایی که سبب و باعث شدند که افرادی منحرف شوند بدانند با آنها برخورد خواهد شد.

سردار میرفیضی تاکید کرد: پلیس آن‌چه که در طبق اخلاص دارد جان ناقابل است که هدیه به امنیت مردم می‌دهد و افتخار هم می‌کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار