معاون هماهنگی امور اقتصاد استانداری خوزستان:

بسیج نقشی اثرگذار در توسعه و کارآمدی کشور دارد

تاریخ انتشار: یکشنبه 6 آذر 1401 | 12:32 ب.ظ
بسیج نقشی اثرگذار در توسعه و کارآمدی کشور دارد زمان مطالعه: ۲ دقیقه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: بسیج با وجود گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در مسیر توسعه و کارآمدی کشور و نظام نقش اثر گذاری داشته است. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا آقا رضا فتوحی یکشنبه در اولین یادواره شهدای صنعت خوزستان در محل تالار امام رضا (ع) […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: بسیج با وجود گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در مسیر توسعه و کارآمدی کشور و نظام نقش اثر گذاری داشته است.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا آقا رضا فتوحی یکشنبه در اولین یادواره شهدای صنعت خوزستان در محل تالار امام رضا (ع) اهواز با تاکید بر اقدامات اثر گذار بسیج در تمامی دوره ها و بخش های کشور افزود: بسیج در دوران دفاع مقدس و حوادثی چون سیل و زلزله و نیز شیوع کرونا ایثارگری خود را به نمایش گذاشت و می تواند در تمامی بخش های کشور اثرات مهمی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بسیج روحیه اعتماد به نفس را در جامعه تقویت کرده است اظهار داشت: با این روحیه اعتماد به نفس می توان در مسیر توسعه و استقلال کشور بهتر و بیشتر کار کرد و به سمت پیشرفت روز افزون ایران گام برداشت.

فتوحی افزود: یکی دیگر از اقدامات بسیار خوب بسیج در سال های ۵۷ و ۵۸ تشکیل جهاد سازندگی بود که به عمران و آبادانی ۴۰ هزار روستا در کشور منجر شد.

وی در ادامه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از قدرتمندترین و با نفوذترین نیروهای نظامی در جهان نام برد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت کشور جمهوری اسلامی ایران را در سطح بسیار بالایی تامین کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با بیان اینکه خوزستان بیشترین منابع و تولیدات کشور را داشته و نقش آن در توسعه کشور بسیار اثر گذار است اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات بسیار خوبی که در نظام اسلامی در خوزستان محقق شده راه اندازی واحدهای هفتگانه نیشکری در این استان است که برای ۲۸ هزار نفر شغل ایجاد کرده است.

وی در ادامه برگزاری نخستین یادواره شهدای صنعت در استان خوزستان را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: امید است این حرکت بسیار ارزشمند همچنان ادامه یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان ادامه داد: با وجود تمام کارها و خدماتی که در استان خوزستان صورت گرفته است نیاز به برنامه ای جامع در بخش های مختلف فنی و مهندسی همچنان احساس می شود تا بتوان با تکیه بر تکنولوژی روز روند پیشرفت کشور را شتاب بخشید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار