تاکید مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بر میزبانی در رشته‌های مختلف ورزشی

تاریخ انتشار: شنبه 28 آبان 1401 | 19:43 ب.ظ
تاکید مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بر میزبانی در رشته‌های مختلف ورزشی زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بر میزبانی در رشته‌های مختلف ورزشی تاکید کرد و گفت: آمادگی لازم برای گرفتن میزبانی در رشته های ورزشی را داریم. به گزارش نخبگان حمید بنی تمیم روز شنبه در حاشیه مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور در اهواز، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: خوشبختانه اوضاع […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بر میزبانی در رشته‌های مختلف ورزشی تاکید کرد و گفت: آمادگی لازم برای گرفتن میزبانی در رشته های ورزشی را داریم.

به گزارش نخبگان حمید بنی تمیم روز شنبه در حاشیه مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور در اهواز، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: خوشبختانه اوضاع ورزش خوزستان خوب و در حال انجام پروژه های نیمه کاره هستیم همچنین در بخش میزبانی ها با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب استان، تمامی هیات ها در تلاش برای گرفتن میزبانی رقابت های مختلف هستند.

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان خوزستان در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱

وی افزود: تلاش می کنیم مراسم تجلیل از قهرمانان خوزستان در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را در چند هفته آینده برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به حضور سه نماینده خوزستان در این رقابت های کشتی گفت: جای تیم سینا صنعت ایذه در این رقابت ها خالی است و امیدواریم سال آینده بتوانیم به این تیم کمک کرده و آنها را مجاب به حضور در این مسابقات کنیم زیرا حیف است این تیم از چرخه کشتی خارج شود.

تیمداری شرکت ها و ارگان ها در رشته های مختلف جزو اولویت ورزش استان است 

وی بیان کرد: از آقای گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که برای حضور در این رقابت ها یک تیم بسیار خوب بسته و مدعی سکوی قهرمانی هستند، تشکر دارم.

بنی تمیم با بیان اینکه یکی از اولویت های ما در ورزش خوزستان، تیمداری شرکت ها و ارگان ها در رشته های مختلف است گفت: با آقای فتوحی معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار خوزستان مذاکراتی در این خصوص انجام دادیم و قرار شد تیم ها را بین شرکت ها تقسیم کنیم.پیش نویس این کار انجام شده و امیدوارم بتوانیم مصوبه های شورای ورزش خوزستان را عملی کنیم.

گفتنی است هم اکنون بیش از ۱۵۱ هزار ورزشکار سازمان یافته در خوزستان فعالیت می کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار