توقف صدرنشین فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور در اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 آبان 1401 | 22:47 ب.ظ
توقف صدرنشین فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور در اهواز زمان مطالعه: ۲ دقیقه مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور با برگزاری ۲ بازی دراستان خوزستان پیگیری شد. به گزارش نخبگان و به نقل از صداوسیما مرکز خوزستان ، ورزشگاه غدیر اهواز، عصرامروز میز بان بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز یود که این بازی با تساوی یک بریک به پایان رسید.   آبی پوشان با کسب این […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور با برگزاری ۲ بازی دراستان خوزستان پیگیری شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از صداوسیما مرکز خوزستان ، ورزشگاه غدیر اهواز، عصرامروز میز بان بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز یود که این بازی با تساوی یک بریک به پایان رسید.

 

آبی پوشان با کسب این نتیجه رکورد خود را ارتقاء دادندو به ۳۱ بازی بدون باخت از فصل گذشته تا این هفته رسیدند و با ۲۱ امتیاز پس از تیم‌های فجرسپاسی شیراز و شمس آذرقزوین درسکوی سوم جدول رده بندی باقی ماندند.

سعید زارع گل تیم فجرسپاسی شیراز را به ثمر رساند و مهدی نیایش پور در دقیقه ۹۰+۳ بازی را به ثمررساند.

بازی تیم‌های خلیج فارس ماهشهر و ون پارس اصفهان نیز در وررشگاه شهدای ماهشهر برگزار شد که بازی با یک گل به سود تیم میهمان به پایان رسید.

سعادت براتی در دقیقه ۷۷ تک گل بازی را به ثمر رساند.

داریوش هرمزی برای نخسین بار به عنوان سرمربی هدایت تیم خلیج فارس ماهشهر را دراین بازی برعهده داشت.

موسی قنواتی نیز که پیش از انتخاب هرمزی هدایت تیم خلیج فارس ماهشهر را برعهده داشت به عنوان مدیرفنی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

تیم استقلال خوزستان عصرامروز میهمان تیم شمس آذر قزوین بود که نتیجه را با حساب ۲ بریک به حریف خود خود واگذار کرد.

 

جوادآقایی پور در دقیقه ۳۶ گل آبی پوشان را به ثمر رساند و هر ۲ گل تیم شمس آذر قزوین توسط رحمان جعفری دردقایق ۱۳ و ۸۰ وارد دروازه استقلال کرد.

تیم‌های استقلال خوزستان و خلیج فارس ماهشهر با ثبت این نتایج با ۱۴ و ۶ امتیاز درمکان‌های یازدهم و هفدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

پانزدهم آبان ماه تم‌های استقلال ملاثانی، استقلال خوزستان و خلیج فارس ماهشهر درهفته دوازدهم رقابت‌ها به ترتیب به مصاف تیم‌های خیبرخرم آباد، چوکای تالش و سایپا تهران می‌روند.

۱۸ تیم برگزارکننده مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار