تفاهم‌نامه همکاری فناورانه بین نیشکر و سازمان انرژی اتمی امضا شد

صنعت نیشکر دروازه ورود انرژی اتمی به خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 مهر 1401 | 20:24 ب.ظ
صنعت نیشکر دروازه ورود انرژی اتمی به خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه تفاهم‌نامه همکاری فناورانه در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و سلامت بین شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و سازمان انرژی اتمی ایران امضا شد. به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این تفاهم‌نامه سه‌شنبه (۱۲ مهرماه) به امضای دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تفاهم‌نامه همکاری فناورانه در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و سلامت بین شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و سازمان انرژی اتمی ایران امضا شد.

به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این تفاهم‌نامه سه‌شنبه (۱۲ مهرماه) به امضای دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و دکتر سید پژمان شیرمردی معاون سازمان انرژی اتمی ایران و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها رسید.

تفاهم‌نامه همکاری فناورانه به منظور کاهش ضایعات تولید شکر، افزایش ظرفیت فناورانه و توسعه‌ای برای حل مسائل و چالش‌های صنعت نیشکر، استفاده از توان و ظرفیت سازمان انرژی اتمی برای پرتودهی محصولات و افزایش بهر‌وری و بهره‌مندی از توانمندی‌های علمی در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و سلامت منعقد شد.

قدردانی از نگاه علمی دکتر ناصری و اقدامات پژوهشی صنعت نیشکر

در این مراسم، معاون سازمان انرژی اتمی ایران از نگاه علمی مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و همچنین اقدامات پژوهشی صنعت نیشکر در تولید محصولات استراتژیک قدردانی کرد و کارهای صورت گرفته را باعث رونق بیش از پیش تولید در کشور دانست.

در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه، دکتر سید پژمان شیرمردی از کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره)، شرکت لوح سبز جنوب، شرکت خوراک دام شعیبیه، شرکت خمیرمایه و الکل رازی  و موسسه تحقیقات و آموزش نیشکر  بازدید بعمل آوردند و با روند تولید محصولات این صنعت آشنا شد.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها در جهت خودکفایی، رونق تولید و رفع موانع گام برداشته و تاکید بر پژوهش‌های کاربردی در دو حوزه صنعت و کشاورزی در سرلوحه کاری آن قرار دارد.

این شرکت از ابتدای کار در قالب هفت واحد نیشکری و از سال گذشته با اضافه شدن هفت‌تپه، در قالب هشت طرح، عمران و آبادانی بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان را موجب شده است.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار