موسوی جزایری: باید مواظب تهمت‌ها و حرف‌های خلاف شرع بود. نباید حرفی خلاف وافع بیان شود.

تاریخ انتشار: جمعه 25 فروردین 1396 | 22:37 ب.ظ
موسوی جزایری: باید مواظب تهمت‌ها و حرف‌های خلاف شرع بود. نباید حرفی خلاف وافع بیان شود. زمان مطالعه: ۲ دقیقه امام جمعه اهواز با اشاره به دو انتخابات مهم پیش رو گفت: این انتخابات‌ها برای کسانی که کاندید می‌شوند مسئولیتی است که باید دقت کنند؛ این مسئولیت سنگین است و باید خود را قادر به انجام آن بدانند و مردم هم در انتخاب باید دقیق باشند. نخبگان: آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نمازجمعه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امام جمعه اهواز با اشاره به دو انتخابات مهم پیش رو گفت: این انتخابات‌ها برای کسانی که کاندید می‌شوند مسئولیتی است که باید دقت کنند؛ این مسئولیت سنگین است و باید خود را قادر به انجام آن بدانند و مردم هم در انتخاب باید دقیق باشند.

نخبگان: آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نمازجمعه امروز ۲۵ فروردین‌ماه اهواز اظهار کرد: انجام واجبات و ترک محرمات همان تقوا است؛ امام علی(ع) بالاترین الگو برای آموختن تقوا است. شخصی به نام همام از ایشان صفات مومنان را خواست و امام شرح مفصلی از این خصایص را فرمود.

وی با اشاره به روز ارتش و نیروی زمینی در ۲۹ فروردین گفت: در اصل ۱۴۳ قانون اساسی درباره ارتش آمده است که پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی را برعهده دارد. در اوایل انقلاب مخالفان اتفاقات بسیاری را به راه می‌انداختند. امام راحل (ره) این روز را به نام ارتش نامگذاری کردند.

آیت‌الله موسوی جزایری عنوان کرد: ارتش قدرتمند، وفاداری به خرج داد و قبل از جنگ در مبارزه با گروهک‌ها و پس از آن حضور قهرمانانه‌ای داشت و ۴۸ هزار شهید را تقدیم کرد که از نمونه‌های بارز آن شهید صیاد شیرازی است که بسیار باتقوا و شجاع در میدان‌های خطرناک وارد می‌شد. امروز سپاه و ارتش مظهر قدرت و بالندگی برای ملت شریف است.

امام جمعه اهواز گفت: جسارت آمریکا و حمله به سوریه به دستور رییس‌جمهور این کشور برخلاف همه موازین قانونی است و ما این حرکت را به شدت محکوم می‌کنیم و به عربستان سعودی هم درباره پرداخت هزینه این موشک‌ها تذکر می‌دهیم.

وی با اشاره به دو انتخابات مهم پیش رو، عنوان کرد: این انتخابات‌ها برای کسانی که کاندید می‌شوند، مسئولیتی است که باید دقت کنند. این مسئولیت سنگین است و باید خود را قادر به انجام آن بدانند و مردم هم در انتخاب باید دقیق باشند. انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است، به علت وظایف خطیری که برعهده رییس‌جمهور است و ان‌شاءالله بتواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند که این‌ها مقداری مقام معظم رهبری را نگران کرده است.

موسوی جزایری افزود: ایشان بسیار پیگیر هستند. همه مردم و مسئولان باید همت کنند و وضعیت کشور را از این حالت نیمه فلج خارج کنند. باید رکود اقتصادی به رونق اقتصادی تبدیل شود و این از عهده یک دولت توامند بر می‌آید. در انتخابات هم باید اخلاق رعایت شود. باید مواظب تهمت‌ها و حرف‌های خلاف شرع بود. نباید حرفی خلاف وافع بیان شود. ( منبع : ایسنا )

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار