طرح ساماندهی و جمع آوری سگ های بلاصاحب با جدیت بیشتری اجرا می شود

تاریخ انتشار: یکشنبه 29 خرداد 1401 | 16:08 ب.ظ
طرح ساماندهی و جمع آوری سگ های بلاصاحب با جدیت بیشتری اجرا می شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از سایت شهرداری اهواز معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب به شیوه زنده‌ گیری گفت: این عملیات با سرعت و دقت بیشتری در حال انجام است و اکیپ های زنده گیری مناطق هشتگانه فعال هستند.   علی اصغر اسداللهی با […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از سایت شهرداری اهواز معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب به شیوه زنده‌ گیری گفت: این عملیات با سرعت و دقت بیشتری در حال انجام است و اکیپ های زنده گیری مناطق هشتگانه فعال هستند.

 

علی اصغر اسداللهی با اشاره به انجام عملیات زنده گیری سگهای بلاصاحب، اظهار کرد: در هفته گذشته به دلیل انجام اقدامات لازم برای پاکسازی و بهینه سازی محل نگهداری سگها، اکیپ های زنده گیری مناطق هشتگانه غیرفعال بودند اما از امروز فعالیت خود را بار دیگر آغاز کردند.

 

وی افزود: هدف ما این است که در طول تابستان جمعیت سگهای بلاصاحب را در حد کنترل و غیر آسیب پذیر نگهداری کنیم و تا آغاز پاییز و فرا رسیدن ماه مهر، شهری با سگ های کنترل شده داشته باشیم.

 

معاون خدمات شهری شهردار اهواز عنوان کرد: نمی توان انتظار داشت تمام شهر از سگهای بلاصاحب خالی شود اما سعی ما بر این است تا بتوانیم جمعیت آنها را در شرایط فعلی کنترل کنیم.

 

اسداللهی گفت: هدف ما آسایش شهروندان است و در این خصوص مشارکت شهروندان را هم خواستاریم تا بتوانیم در کمترین زمان به رفع این معضل بهبود بخشیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار