تلاش برای برگزاری پیاده روی اربعین به بهترین شکل ممکن

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 تیر 1401 | 23:16 ب.ظ
تلاش برای برگزاری پیاده روی اربعین به بهترین شکل ممکن زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: باید برنامه ریزی لازم و کارشناسی دقیق برای هرچه بهتر برگزار شدن پیاده روی اربعین انجام شود. به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز، علی اصغر اسدالهی امروز سه شنبه ۲۸ تیرماه در جلسه هماهنگی برای برگزاری پیاده روی اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: باید برنامه ریزی لازم و کارشناسی دقیق برای هرچه بهتر برگزار شدن پیاده روی اربعین انجام شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز، علی اصغر اسدالهی امروز سه شنبه ۲۸ تیرماه در جلسه هماهنگی برای برگزاری پیاده روی اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از هموطنان گرامی برای پیاده روی اربعین حسینی از مرز چذابه عبور می کنند شهرداری اهواز و معاونت خدمات شهری آن در راستای ارائه خدمات به زائرین حسینی وظایفی بر عهده دارد.

وی افزود: برای بهبود و ارائه خدمات، به بهترین شکل ممکن نیازمند ایجاد هماهنگی های لازم هستیم تا برای استفاده از ماشین آلات، امکانات و وسایل رفاهی برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: ان شالله با جلسات بعدی این ستاد که با حضور شهردار معنوی چذابه اقای اقاجری برگزار می شود نتایج خوبی بدست آوریم تا خدمات بیشتر و بهتری در شان زائرین حسینی ارائه دهیم.

وی تاکید: با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم بحث های گرمای هوا و مسائل زیست محیطی که ممکن است ایجاد شود به صورت دقیق و کارشناسی بررسی شود تا پیاده روی امسال را با موفقیت و ابرومندانه برگزار کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار