سرعت بخشی اجرای طرح فاضلاب اهواز

تاریخ انتشار: جمعه 14 مرداد 1401 | 03:17 ق.ظ
سرعت بخشی اجرای طرح فاضلاب اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه شهردار اهواز : سرعت و کیفیت طرح فاضلاب کلانشهر اهواز افزایش می‌یابد. به گزارش خبرنگار نخبگان ، رضا امینی با اشاره به کاهش زمان عملیات فاضلاب اهواز از سه سال به دو سال، گفت: با هماهنگی بین‌بخشی میان دستگاه‌های ذی‌ربط، سرعت و کیفیت اجرای پروژه فاضلاب اهواز افزایش پیدا می‌کند. وی افزود : با تاکید […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شهردار اهواز : سرعت و کیفیت طرح فاضلاب کلانشهر اهواز افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار نخبگان ، رضا امینی با اشاره به کاهش زمان عملیات فاضلاب اهواز از سه سال به دو سال، گفت: با هماهنگی بین‌بخشی میان دستگاه‌های ذی‌ربط، سرعت و کیفیت اجرای پروژه فاضلاب اهواز افزایش پیدا می‌کند.

سرعت بخشی اجرای طرح فاضلاب اهواز

وی افزود : با تاکید مقام معظم رهبری و دستور ریاست جمهوری، زمان اجرای طرح فاضلاب اهواز از سه سال به دو سال کاهش پیدا کرده است که این امر سبب افزایش حساسیت طرح شده است.

امینی افزود: تاکنون بخاطر اقدامات انجام شده و پیشرفت طرح فاضلاب، شهروندان صبوری خوبی داشته‌اند، زیرا اجرای بعضی از پروژه‌های عمرانی مانع از تردد آسان آن‌ها و ایجاد مشکلات زیست‌محیطی شده است.

شهردار اهواز ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان برای اجرای طرح های مختلف در شهر اظهار امیدواری کرد: با توجه اینکه مقرر شده است سرعت و کیفیت پروژه افزایش یابد، با اجرای پروژه فاضلاب، ترمیم ترانشه‌ها و روکش‌های آسفالت و رفع مشکلات، زمینه رفاه شهروندان بیش از پیش فراهم خواهد شد.

وی به شهروندان این نوید را داد که هماهنگی بین‌بخشی دستگاه‌های ذی‌ربط، سرعت و کیفیت پروژه فاضلاب اهواز افزایش پیدا می‌کند.

خبرنگار:مسعود دیناروند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار