با قهرمانی تیم سلمان فارسی؛

اولین جشنواره ورزشی قرن نیشکری‌ها به پایان رسید

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 خرداد 1401 | 17:19 ب.ظ
اولین جشنواره ورزشی قرن نیشکری‌ها به پایان رسید زمان مطالعه: ۲ دقیقه این دوره از جشنواره که با استقبال پرشور کارکنان مرد شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی همراه بود، از هفته آخر اردیبهشت ماه شروع و پس از یک هفته رقابت‌ تیم‌ها در رشته‌های مختلف به ایستگاه آخر رسید. اولین جشنواره ورزشی قرن ویژه کارکنان مرد شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ویژه گرامیداشت سالروز آزادسازی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

این دوره از جشنواره که با استقبال پرشور کارکنان مرد شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی همراه بود، از هفته آخر اردیبهشت ماه شروع و پس از یک هفته رقابت‌ تیم‌ها در رشته‌های مختلف به ایستگاه آخر رسید.

اولین جشنواره ورزشی قرن ویژه کارکنان مرد شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ویژه گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با معرفی برگزیدگان رشته‌های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مراسم اختتامیه این جشنواره، شنبه (هفتم خردادماه) با حضور مدیرعامل سدادفام نیشکر، مدیران‌عامل کشت و صنعت‌های فارابی، سلمان فارسی و مدیران و معاونین واحدهای نیشکری برگزار و در پایان از نفرات و تیم‌های برتر تقدیر شد.

این دوره از جشنواره که با استقبال پرشور کارکنان مرد شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی همراه بود، از هفته آخر اردیبهشت ماه شروع و پس از یک هفته رقابت‌ تیم‌ها در رشته‌های مختلف به ایستگاه آخر رسید.

ورزشکاران شرکت کننده در هشت رشته‌ ورزشی دارت، تنیس روی میز، شطرنج، فوتبال دستی، طناب کشی، بیلیارد و والیبال به رقابت پرداختند که در مجموع بازی‌های تیمی، کشت و صنعت سلمان فارسی در جایگاه اول قرار گرفت و واحدهای دهخدا و امیرکبیر به ترتیب دوم و سوم شدند.

این جشنواره‌های ورزشی با هدف ترویج فرهنگ سلامتی، پرکردن اوقات فراغت فرزندان پرسنل، ایجاد شور و نشاط در میان کارکنان و خانواده‌ها و کشف استعدادهای برتر ورزشی برگزار می‌شود.

معرفی نفرات و تیم‌های برتر

بر اساس این گزارش، در رشته ورزشی دارت دسته یک، حکیم صالحی و رضا سردارآبادی به مقام اول و دوم رسیدند. در تنیس روی میز نیز مقام اولی به مهرشاد نجات‌پور رسید و محمد حسین اعظمی بر سکوی دوم ایستاد.

فرشاد آبراهام و عظیم عمیری در رشته دارت دسته برتر به جایگاه اول و دوم دست یافتند. در رشته شطرنج دسته برتر هم علی رضا رستمی و کریم کریمی‌نژاد مقام اولی و دومی را از آن خود کردند.

مازیار جمالی و مسعود منصورزاده در رشته بیلیارد توانستند به جایگاه برتر دست یابند. در رشته فوتبال دستی تیم‌های الف و ب دهخدا به ترتیب اول و دوم شدند. در این دوره از مسابقات، تیم‌های فارابی و میرزا کوچک خان در رشته طناب‌کشی بر سکوی اول و دوم قرار گرفتند و در نهایت نیز در رشته والیبال، تیم‌های کشت و صنعت امیرکبیر اول و سلمان فارسی دوم شدند.

برگزاری چهارمین لیگ فوتسال با حضور نیشکر هفت‌تپه

بر اساس این گزارش، برگزاری لیگ فوتسال نیشکر و جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان پسر و دختر، کارکنان زن و همسران پرسنل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از دیگر برنامه‌های

چهارمین دوره لیگ فوتسال نیشکر نیز از هفدهم خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد و برای اولین بار کشت و صنعت هفت‌تپه در کنار سایر واحدهای نیشکری، در این دوره از بازی‌ها حضور می‌یابد. لیگ فوتسال نیشکر تنها لیگ کارگری کشور است که در این سطح و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار