بازدید وزیر کشور از تالاب شادگان در استان خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 24 فروردین 1396 | 16:25 ب.ظ
بازدید وزیر کشور از تالاب شادگان در استان خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه عبدالرضارحمانی فضلی وزیر کشور امروز پنجشنبه به همراه جمعی از مسئولان استان خوزستان از تالاب شادگان بازدید کرد. به گزارش نخبگان، رحمانی فضلی روز پنجشنبه در دومین روز از سفر خود به خوزستان به همراه استاندار خوزستان، جمعی از نمایندگان مجلس و مسئولان استانی وارد شادگان شد و مورد استقبال اهالی منطقه قرار گرفت. وزیرکشور […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عبدالرضارحمانی فضلی وزیر کشور امروز پنجشنبه به همراه جمعی از مسئولان استان خوزستان از تالاب شادگان بازدید کرد.

به گزارش نخبگان، رحمانی فضلی روز پنجشنبه در دومین روز از سفر خود به خوزستان به همراه استاندار خوزستان، جمعی از نمایندگان مجلس و مسئولان استانی وارد شادگان شد و مورد استقبال اهالی منطقه قرار گرفت.
وزیرکشور در این سفر با قایق از تالاب شادگان بازدید کرد.
وی همچنین در ادامه برنامه های خود در جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری حضور یافت.
تالاب بین المللی شادگان بزرگترین تالاب ثبت شده کشور، با بیش از ۵۰۰ هزار هکتار در جنوب خوزستان قرار دارد. معیشت بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم محلی به این تالاب وابسته است.
تالاب شادگان دارای تنوع زیستی بی نظیری است. این تالاب یک سیستم زیست محیطی وسیع متشکل از تالاب های شیرین و شور، به علاوه خلیج جزر و مدی خور موسی و جزایر آن است. این تالاب نقش رابط بین رودخانه جراحی و خلیج فارس را ایفا می کند و یکی از مهمترین توقف گاه های پرندگان مهاجر و زمستان گذر است.

عبدالرضا رحمانی فضلی از عصر دیروز (چهارشنبه) برای شرکت در چند جلسه به خوزستان سفر کرده است. برنامه امروز وی حضور در شورای اداری با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شادگان است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار