تجلیل استاندار خوزستان از بزرگترین تولیدکننده ام.دی.اف از باگاس نیشکر؛

خانه بهداشت کارگری لوح سبز جنوب برتر شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 | 21:36 ب.ظ
خانه بهداشت کارگری لوح سبز جنوب برتر شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه بزرگترین تولیدکننده ام.دی.اف از باگاس نیشکر موفق به دریافت نشان برتر خانه بهداشت کارگری شد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این نشان در مراسمی به دلیل اقدامات پیشگیرانه در سالم سازی بنگاه اقتصادی و صیانت از نیروی کار به شرکت لوح سبز جنوب تعلق گرفت. این […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بزرگترین تولیدکننده ام.دی.اف از باگاس نیشکر موفق به دریافت نشان برتر خانه بهداشت کارگری شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این نشان در مراسمی به دلیل اقدامات پیشگیرانه در سالم سازی بنگاه اقتصادی و صیانت از نیروی کار به شرکت لوح سبز جنوب تعلق گرفت.

این شرکت بزرگترین تولیدکننده تخته صنعتی (ام.دی.اف) از باگاس نیشکر با ظرفیت ۱۳۲ هزار متر مکعب در سال است که در کنار اشتغالزایی، نقش مهمی را در حفظ و صیانت از محیط زیست ایفا کرده است.

خانه بهداشت کارگری شرکت لوح سبز جنوب توانسته با ارتقا سطح سلامت کارگران از طریق انجام مراقبت‌های بهداشتی، همکاری در شناسایی، ارزیابی و کنترل عوامل زیان‌آور و جلوگیری از بروز سوانح و حوادث محیط کار به عنوان خانه بهداشت کارگری برتر معرفی شود.

مدیرعامل این شرکت به دلیل کسب خانه بهداشت کارگری برتر طی مراسمی از سوی استاندار خوزستان مورد تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم، پرویز نورمحمدی نیروی کار ماهر و سالم را مهمترین پشتوانه‌های شرکت دانست و بر توجه به سلامت پرسنل و پاسداری از سلامت و ایمنی کارگران تاکید کرد.

لوح سبز جنوب در دل کشت و صنعت امام خمینی (ره) قرار گرفته و با افتتاح آن در دهه ۹۰، پسماند نیشکر به جای سوختن، به ثروتی برای ساختن مبدل شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار