پیام مشترک مدیریت شهری در این دوره حمایت از سرمایه‌گذاران است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 26 اسفند 1400 | 12:21 ب.ظ
پیام مشترک مدیریت شهری در این دوره حمایت از سرمایه‌گذاران است زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: پیام مشترک مدیریت شهری اهواز در این دوره حمایت از سرمایه گذاران است که با حضور این عزیزان از سراسر کشور زمینه های بکر سرمایه گذاری فعال می شود. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز ، احمد سراج پنجشنبه ۲۶ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اعتدال نخبگان/ عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: پیام مشترک مدیریت شهری اهواز در این دوره حمایت از سرمایه گذاران است که با حضور این عزیزان از سراسر کشور زمینه های بکر سرمایه گذاری فعال می شود.
به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز ، احمد سراج پنجشنبه ۲۶ اسفندماه در حاشیه افتتاح پارک سیاحتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شاکریم که بازگشایی و افتتاح مجموعه زیبا و باصفای پارک سیاحتی ریتاج با حمایت از یک سرمایه گذار بومی انجام گرفت و موجب خرسندی شهروندان شد.

وی افزود: پیام مشترک مدیریت شهری در این دوره حمایت از سرمایه گذار است، شهر اهواز متاسفانه در حوزه های گردشگری و فضای محیطی بانشاط، به ویژه فضای سبز دارای کمبود هایی است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: امیدواریم سرمایه گذاران عزیز در هر نقطه ای از کشور، در اهواز به عنوان پایتخت دفاع مقدس، شهر رنگین کمان اقوام و شهری که از خصوصیت های مثبت چیزی کم ندارد، حضور پیدا کرده و با همکاری مدیریت شهری زمینه های بکر سرمایه گذاری را فعال کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار