بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات از شرکت آهن و فولاد ارفع

تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 مرداد 1400 | 18:41 ب.ظ
بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات از شرکت آهن و فولاد ارفع زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش  نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت آهن و فولاد ارفع، دکتر امیرحسین نادری در این بازدید که جمعی از اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات وی را همراهی می کردند؛ از بخش های مختلف تولیدی آهن و فولاد ارفع دیدن نمود. در انتهای این بازدید،دکتر […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش  نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت آهن و فولاد ارفع، دکتر امیرحسین نادری در این بازدید که جمعی از اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات وی را همراهی می کردند؛ از بخش های مختلف تولیدی آهن و فولاد ارفع دیدن نمود.
در انتهای این بازدید،دکتر نادری و هیات همراه در نشستی با مدیرعامل و جمعی از معاونین شرکت آهن و فولاد ارفع، به بررسی مشکلات و چالش های پیش روی این شرکت پرداختند.
در این نشست، ابتدا دکتر علی محمدی مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع، ضمن عرض خیرمقدم، با برشمردن برخی از چالش های موجود در شرکت فولاد ارفع، گفت: یکی مهمترین چالش های حال حاضر تمامی شرکت های فولادی و به خصوص شرکت آهن و فولاد ارفع، تامین مواد اولیه به خصوص گندله می باشد که امیدواریم بتوانیم با همکاری و مشارکت با هلدینگ سرمایه گذاری شرکت و توسعه معادن و فلزات، این تهدید را به فرصت تبدیل نماییم.
وی در ادامه ابزار آمادگی نمود در صورتی که شرایط برای تکمیل زنجیره تولید برای شرکت آهن و فولاد ارفع فراهم شود، این شرکت بتواند با تکمیل زنجیره تولید خود، ارزش افزوده ی بیشتری را فراهم نماید.
در ادامه این دیدار، دکتر نادری در سخنانی ضمن تشکر از تمامی عوامل و کارکنان شرکت آهن و فولاد ارفع که با غیرت و جدیت در حال تولید و رکوردشکنی های متعدد با توجه به وجود محدودیت های شدید برق هستند؛ خاطرنشان ساخت: قطعاً باید با برنامه ریزی صحیح و در نظر گرفتن تمامی محدودیت ها و فرصت ها نسبت به تامین مواد اولیه مورد نیاز شرکت آهن و فولاد ارفع اقدام نمود.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در خصوص تکمیل زنجیره ارزش در ارفع نیز گفت: با توجه به وجود شرکت های نورد در منطقه، امیدواریم بتوانیم با انجام رایزنی هایی نسبت به تکمیل این زنجیره، گام برداریم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار