تاکید استاندار خوزستان بر بازگشایی بیشتر مدارس استان تا ۱۵ آذر

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 آذر 1400 | 00:08 ق.ظ
تاکید استاندار خوزستان بر بازگشایی بیشتر مدارس استان تا ۱۵ آذر زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان در بحث اعطای مجوز بازگشایی مدارس، سرعت عمل را بالا ببرد و لازم است تا ۱۵ آذر، بیشتر مدارس استان مجوز بازگشایی را دریافت کنند. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا صادق خلیلیان روز شنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان که در محل […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان در بحث اعطای مجوز بازگشایی مدارس، سرعت عمل را بالا ببرد و لازم است تا ۱۵ آذر، بیشتر مدارس استان مجوز بازگشایی را دریافت کنند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا صادق خلیلیان روز شنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد بیان کرد: مدارسی که تراکم دانش‌آموز در آن زیاد است و امکان همه‌گیرکرونا بیشتر است باید در اولویت نصب تهویه قرار گیرند.

وی افزود: لازم است در کلاس‌های درس تهویه نصب شود بنابراین باید از فرصت موجود نهایت استفاده را کرد.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی خوزستان برای پیشرفت و بهبود در کارها گفت: باید در راستای سیاست‌های ملی به سمت بازگشایی مدارس و زندگی عادی حرکت کنیم لذا باید سرعت واکسیناسیون را بیشتر کنیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: ما از میانگین کشوری واکسیناسیون عقب‌تر هستیم که بخشی از آن مربوط به واکسیناسیون دانش‌آموزی است لذا باید این عقب ماندگی ها را جبران کرد.

وی افزود: اکنون متوسط دریافت یک دز واکسن کرونا در کشور ۸۳ درصد است در حالی که این رقم در خوزستان ۷۹.۲ درصد است.

 

تاکید مجدد بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی

استاندار خوزستان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را امری مهم و ضروری دانست و گفت: امروز در ستاد ملی مدیریت کرونا گزارشی از ۲ کشور اروپایی ارایه شد که آمار فوت در یکی از این کشورها با وجود واکسیناسیون مطلوب، بالا بود اما در کشور دیگر که همین مقدار واکسن تزریق شده بود به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تعداد فوت کمتر بود لذا رعایت این موضوع اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: انتظار داریم که رسانه‌ها نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کنند و این موضوع در خوزستان جدی گرفته شود. نباید تصور کرد چون موارد بیماری کاهش یافته، می‌توان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را زیر پا بگذاریم.

استاندار خوزستان گفت: لازم است که فرمانداران گزارش‌های خود را بر اساس دستورالعمل ها به نحوی ارایه دهند که قابلیت ارزیابی داشته باشند تا بتوان ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، عادی سازی را در جامعه داشته باشیم.

اکنون سه شهرستان خوزستان زرد و ۲۴ شهرستان آبی کرونایی هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار