آغاز عملیات اجرای آسفالت جاده مسجدسلیمان به ایذه

تاریخ انتشار: شنبه 22 آبان 1400 | 00:26 ق.ظ
آغاز عملیات اجرای آسفالت جاده مسجدسلیمان به ایذه زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ ازامروز عملیات اجرای آسفالت سازی جاده مسیجد سلیمان به ایذه در محور جریک. کلید خورد. به گزارش نخبگان و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مرکز خوزستان ، فرماندار مسجدسلیمان گفت: پس از سال‌های سال در یک حرکت جهادی و بین بخشی ادارات شهرستان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ ازامروز عملیات اجرای آسفالت سازی جاده مسیجد سلیمان به ایذه در محور جریک. کلید خورد.

به گزارش نخبگان و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مرکز خوزستان ، فرماندار مسجدسلیمان گفت: پس از سال‌های سال در یک حرکت جهادی و بین بخشی ادارات شهرستان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان عملیات بازگشایی این مسیر از سال گذشته آغاز شد.

محمدپاکدل افزود:این مسیر ۷۰ روستای مسجد سلیمان و ایذه را به هم مرتبط می‌کند و از طرفی مساحت بین دو شهرستان ایذه و مسجد سلیمان را که اکنون ۱۲۵ کیلومتر است به ۶۵ کیلومتر خواهد رساند و نقش بسیار مهمی در توسعه دو شهرستان دارد.

همچنین رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مسجدسلیمان نیز گفت: جاده مسجدسلیمان به ایذه در محور جریک بعد از حدود ۶۰ سال دارد راه اندازی می‌شود طول این پروژه ۷ کیلومتر و اعتبار پروژه ۶ میلیارد تومان می‌باشد.

 

 

 

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار