گزارش خبری و تصویری اعتدال نخبگان

ارسال محموله کمک‌های توسعه نیشکر به مناطق زلزله‌زده اندیکا

آذین بهرامی
تاریخ انتشار: جمعه 7 آبان 1400 | 15:11 ب.ظ
ارسال محموله کمک‌های توسعه نیشکر به مناطق زلزله‌زده اندیکا زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان- آذین بهرامی / محموله کمک‌های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی امروز پنج‌شنبه (۶ آبان‌ماه) به مناطق زلزله‌‌زده شهرستان اندیکا ارسال شد.  به گزارش خبرنگار اعتدال نخبگان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اعلام این خبر، گفت: در راستای تداوم مسئولیت‌های اجتماعی، بسته‌ها و اقلام مورد نیاز مردم مناطق زلزله‌زده شهرستان […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان- آذین بهرامی / محموله کمک‌های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی امروز پنج‌شنبه (۶ آبان‌ماه) به مناطق زلزله‌‌زده شهرستان اندیکا ارسال شد.

 به گزارش خبرنگار اعتدال نخبگان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اعلام این خبر، گفت: در راستای تداوم مسئولیت‌های اجتماعی، بسته‌ها و اقلام مورد نیاز مردم مناطق زلزله‌زده شهرستان اندیکا تهیه و ارسال شد.

به گفته دکتر عبدعلی ناصری ، کالاهای مورد نیاز مردم این مناطق شامل شکر، آب معدنی، مواد غذایی، بسته‌های معیشتی و سایر اقلام مورد نیاز به ارزش ۶ میلیارد ریال با هماهنگی نهادهای متولی تهیه و ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از تداوم کمک‌رسانی این شرکت به مردم مناطق زلزله‌زده خبر داد و به خبرنگار اعتدال نخبگان تاکید کرد: همانگونه که در سنگر تولید نیروهای این شرکت با همه توان فعالیت می‌کنند وظیفه خود می‌دانیم در شرایط بحرانی با تمام امکانات در کنار مردم باشیم و این افتخاری برای صنعت توسعه نیشکر است.


گزارش تصویری خبر: آذین بهرامی

پنج زمین لرزه در فاصله زمانی ۱۲ تا ۱۹ مهرماه جاری در شهرستان اندیکا با مرکزیت قلعه خواجه رخ داده است.

بر اساس اعلام استانداری خوزستان زلزله های اخیر پنج هزار میلیارد ریال به شهرستان اندیکا خسارت وارد کرده است.

شرکت توسعه نیشکر در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی پیشگام است و در کنار مدرسه‌سازی، ساخت جاده و… به صورت مستمر در این شرکت طرح‌هایی نظیر پایش پزشکی، توزیع بسته های غذایی، ساخت سیل بند، کمک به دانش آموزان مناطق محروم و … انجام می‌شود.

این شرکت در سیلاب سال ۹۸ امکانات و نیروهای خود را به منظور خدمات رسانی و امداد رسانی به مناطق مختلف بسیج کرد و اکنون نیز از زمان شیوع ویروس کرونا، در قالب بسته های معیشتی، توزیع الکل طبی و کمک‌رسانی به گروه‌های درمانی و … فعالیت دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار