استاندار خوزستان :

کشت و صنعت نیشکر هفت تپه طی سه سال به سودآوری خواهد رسید

تاریخ انتشار: پنجشنبه 6 آبان 1400 | 21:02 ب.ظ
کشت و صنعت نیشکر هفت تپه طی سه سال به سودآوری خواهد رسید زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان با اشاره به اینکه با خلع ید شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از مالک قبلی این مجموعه تولیدی در حال حاضر در اختیار مجموعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی است گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، هفت تپه می تواند طی سه سال آینده به سودآوری برسد. به […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان با اشاره به اینکه با خلع ید شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از مالک قبلی این مجموعه تولیدی در حال حاضر در اختیار مجموعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی است گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، هفت تپه می تواند طی سه سال آینده به سودآوری برسد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا صادق خلیلیان پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات کشت و صنعت نیشکر هفت تپه که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد اظهارداشت: این شرکت از سال ۱۳۸۵ تا کنون فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است و در دولت قبلی به بخش خصوصی واگذار شد.
وی با بیان اینکه از تیرماه امسال پرداخت حقوق کارکنان این شرکت مجدد دچار مشکل شده بود بیان داشت: بعد از خلع ید مالک این مجموعه تولیدی، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی متولی اداره آن شد که در مرحله اول ۲ ماه حقوق معوق کارگران را پرداخت کرد.
استاندار خوزستان ادامه داد: بعد از استقرار هیات مدیره و آغاز بکار آن، تمامی معوقات نیروی انسانی هفت تپه پرداخت و تسویه شد و فرآیند بازسازی این شرکت در حال انجام است.
خلیلیان یادآورشد: پیش از اینکه هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شود، مالک قبلی اقدام به جابجایی برخی ماشین آلات نمود و علاوه بر این نیز بخشی از محصول کاشته شده برای خوراک دام مورد استفاده قرار گرفت.
وی ادامه داد: در هر صورت با پیگیری و تعامل صورت گرفته، می توان گفت هفت تپه در شرایط پایداری قرار دارد و با برنامه ریزی هایی که در دستور کار قرار دارد پیش بینی می شود در آینده به سودآوری مطلوبی برسد.
استاندار خوزستان خاظرنشان کرد: دولت و قوه قضاییه برای ساماندهی به وضعیت این شرکت که از جمعیت قابل توجهی از نیروی انسانی برخوردار است، تعامل و هماهنگی بسیار خوبی داشته اند و در ادامه این روند نیز مورد انتظار است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار