شهردار اهواز: مدیری که در تعامل و ارتباط دوسویه باشد، مدیر توانمندی است

تاریخ انتشار: دوشنبه 23 فروردین 1400 | 08:56 ق.ظ
شهردار اهواز: مدیری که در تعامل و ارتباط دوسویه باشد، مدیر توانمندی است زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ جلسه کمیته درآمدی به ریاست ابراهیم نوشادی شهردار اهواز و با حضور معاون برنامه ریزی، معاون مالی اقتصادی، معاون شهرسازی، مدیران مناطق هشتگانه، مدیر امور مالی و مدیر کل درآمد تشکیل شد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شهردار اهواز در این جلسه تاکید کرد: مدیران به منظور پیشبرد اهداف […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ جلسه کمیته درآمدی به ریاست ابراهیم نوشادی شهردار اهواز و با حضور معاون برنامه ریزی، معاون مالی اقتصادی، معاون شهرسازی، مدیران مناطق هشتگانه، مدیر امور مالی و مدیر کل درآمد تشکیل شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شهردار اهواز در این جلسه تاکید کرد: مدیران به منظور پیشبرد اهداف سازمانی باید با کلیه مدیران شهری حوزه تخصصی در ارتباط باشند و برای برگزاری جلسات و دیدارها و حل مشکلات حوزه خدماتی شان نیاز به اجازه ندارند و مدیری که در تعامل باشد از نظر من مدیر توانمندی است.

وی افزود: مدیران مجازند که در چارچوب وظایف با خبرنگاران و خبرگزاری ها مصاحبه مطبوعاتی داشته باشند و فقط در حیطه تخصص و وظایف خودشان اظهار نظر کنند و وارد حوزه دیگری نشوند و دائما گزارش عملکرد بدهند.

نوشادی خطاب به مدیران خاطرنشان کرد: خط قرمز من حمله و تقابل مجموعه مدیریت شهری با سایر نهادها و ارگانهای سطح شهر است که به هیچ عنوان قابل قبول نیست و تنها با تعامل و همدلی و همکاری می توان کارها را پیش برد.

شهردار اهواز عنوان کرد: مدیران باید تمام بدنه کارشناسی را به کار بگیرند و از همه حوزه ها بهره بگیرند.

وی همچنین عنوان کرد: باید خیرین محلات را شناسایی کنید و برای عمران محله و زادگاهشان از آنها کمک بگیرند بزودی نیز همایش خیرین محلات شهری برگزار می شود و افراد متمکن محلات شناسنامه دار بشوند .

وی هدف از این برنامه را جلب مشارکت مردم و افراد متمکن و خیر در سازندگی مناطق مختلف شهر عنوان کرد و گفت: هدف دیگر این کار فرهنگ سازی در امر مشارکت و احساس تعلق به شهر و هویت سازی است.

ابراهیم نوشادی در پایان تاکید کرد: از تمام افرادی که در این امر مشارکت کرده و شناسایی شده اند به نحو احسن تقدیر بعمل آید و یک دفتر خیرین شهری در سازمان مشارکتها تشکیل شود.

گفتنی است در پایان جلسه از آقای عشیری مسئول کمیسیون ماده صد به دلیل زحمات و تلاش فراوان در پیشبرد امور شهرداری تقدیر شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار