مدیرعامل آبفا:

خط قرمز آبفا کیفیت آب شرب است

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 مهر 1400 | 22:37 ب.ظ
خط قرمز آبفا کیفیت آب شرب است زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرعامل آبفای کشور گفت: خط قرمز آبفا کیفیت آب شرب است و باید از خط آب‌رسانی غدیر برای بهبود کیفیت آب آشامیدنی در استان خوزستان، آب برداشت شود. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، حمیدرضا جانباز عصر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: کیفیت آب شرب، خط قرمز آبفاست و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیرعامل آبفای کشور گفت: خط قرمز آبفا کیفیت آب شرب است و باید از خط آب‌رسانی غدیر برای بهبود کیفیت آب آشامیدنی در استان خوزستان، آب برداشت شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، حمیدرضا جانباز عصر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: کیفیت آب شرب، خط قرمز آبفاست و باید از خط آب‌رسانی غدیر برای بهبود کیفیت آب آشامیدنی در استان خوزستان، آب برداشت شود.

وی افزود: با توجه به اینکه پمپ ششم در ایستگاه پمپاژ آب ام الدبس شهرستان دشت آزادگان نصب شده این خط انتقال حدود ۱.۳ – ۱.۵ لیتر مترمکعب بر ثانیه افزایش ظرفیت داشته است.

جانباز تصریح کرد: اثر این پمپاژ آب بعد از دو روز در شهرهایی که انتظار بهبود کیفیت می‌رفت، اثر قابل‌توجهی داشت و کیفیت آب در این شهرها بهتر شد و در سفر امروز کیفیت آب در آبادان و خرمشهر مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل آبفای کشور با اشاره به کیفیت آب در خوزستان بیان کرد: با برداشت آب از ایستگاه پمپاژ w2 شهرستان اندیمشک و برداشت آب از رودخانه دز، کیفیت کیفی – کمی آب شرب در ۲۶ شهرستان استان خوزستان که از طرح غدیر آب دریافت می‌کنند، بهتر می‌شود.

به گزارش نخبگان، جانباز امروز از تصفیه‌خانه شهدای غرب کارون، تأسیسات آب‌رسانی شهید منصوری در روستای المخرجین در غرب کارون و تأسیسات آب‌رسانی شهدای حفار شرقی در روستای حفار شرقی از توابع بخش مرکزی شهرستان خرمشهر بازدید کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار