دلنوشته ای برای مهندس بیژن عالی پور

خطاب به مهندس عالی پور ؛رسانه ها ، مفاخر و مدیران خوزستانی صداقتا از نوشتار فردی در زیر مجموعه شما رنج می برند…!

تاریخ انتشار: شنبه 5 فروردین 1396 | 16:44 ب.ظ
خطاب به مهندس عالی پور ؛رسانه ها ، مفاخر و مدیران خوزستانی صداقتا از نوشتار فردی در زیر مجموعه شما رنج می برند…! زمان مطالعه: ۴ دقیقه ?نخبگان: وجود فردی پرخاشگر در مجموعه شما این نهاد خدوم را خیلی به حاشیه رانده است و سبب دلخوری شدید نخبگان شده است تا دیر نشده چاره سازی کنید ….. ?شهرداران مناطق اهواز، غلامرضا فروغی نیا، مهندس منصور نژاد، علمدار متولی، ملک مکوندی ، زمان بابادی، حاج محمد نریمیسا، حجت مظفری ، کیانوش راد ، […]
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

?نخبگان: وجود فردی پرخاشگر در مجموعه شما این نهاد خدوم را خیلی به حاشیه رانده است و سبب دلخوری شدید نخبگان شده است تا دیر نشده چاره سازی کنید …..

?شهرداران مناطق اهواز، غلامرضا فروغی نیا، مهندس منصور نژاد، علمدار متولی، ملک مکوندی ، زمان بابادی، حاج محمد نریمیسا، حجت مظفری ، کیانوش راد ، سید شکرخدا موسوی، ماشالله براتی ، ارسلان شهنی ، سعید آژده و استاندار فعلی در برهه ای از زمان توسط این فرد پرخاشگر با اهانت مواجه شده اند .

 

جناب اقای مهندس عالی پور سلام !

سلام مرد مهربان و خوش اخلاق خوزستانی من به عنوان یکی از برادران تو اکنون گلایه هایی تلخ با شما دارم که از چشمان تیزبین شما استدعا دارم با دقت متن فوق را بخوانید:

آقای مهندس! آیا رسانه های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب که همواره مهد بزرگترین نویسندگان خوزستانی در روابط عمومی آن بود؛ آن قدر تضعیف و قحط الرجال شده است که یک موجود نا متعادل و معلوم الحال در آن جا مدام به مدیران خدمتگذار و چهره های مطرح خوزستان اهانت می کند!؟

?جایگاه رسانه ای نفت یک جایگاه ارزشمند و درخشان است که باید در اختیار افراد فرهیخته قرار بگیرد نه فردی پرخاشگر و بی دانش که به تکرار با اهانت به مفاخر ما ،در واقع به جای آنکه حاشیه امنیت برای شما و نفت جنوب به جای بیاورد ،فی الواقع شما و شرکت متبوعتان را چند وقتی ست به حاشیه کشانده است و با ایجاد جوسازی بسیار حتی درون مجموعه نفت ،مسبب ایجاد یک کانون حاشیه گسترده در منطقه نفت خیز شده تا جایی که ادامه کار و ادامه این روند هم به شخصیت شما آسیب فراوان وارد می کند هم شرکت نفت را به سراشیبی سقوط سوق خواهد داد

?آقای عالی پور شما که از نظر شخصیتی یکی از بهترین و با اخلاق ترین مدیران ادوار تاریخ سیاسی اجتماعی خوزستان محسوب می شوید چگونه فضا را در اختیار کسی قرار داده اید که کانون رسانه ها و روابط شما را بشدت مسموم نموده است تا جاییکه نه خبرنگاران و رسانه های خوزستانی و نه روشنفکران و نخبگان و حتی مدیران دیگر دل خوشی از عملکرد زیر مجموعه شما در نهاد نام برده ندارند اگر چه وجود تعدادی افراد دیگر چون استاد علمدار متولی واقعا یک عطیه و نعمت محسوب می شود و شما با داشتن چنین فردی چرا باید اعتماد به یک نیروی بداخلاق سیاسی در آن مجموعه کنید که جز لمپنیسم فردی و بد اخلاقی و حاشیه برای شما و شرکت نفت ،چیزی در چنته نداشته است…..

 

?آقای عالی پور شخصیت شما متاسفانه این روزها دستخوش رفتارهای فردی گشته است که ادامه کار با او یعنی ورود نفت در یک پروسه یا پروژه ی سخت حاشیه ای که جز آسیب به خودتان و مجموعه نفت ،فرجامی در پیش ندارد …..

?آقای مهندس عالی پور!
این روزها شخصی در اطراف شما به چشم می آید که مطبوعاتی ها و رسانه های اصیل و عزیز خوزستانی دل خوشی از وی ندارند و یک روز با استاد غلامرضا فروغی نیا وارد چالش می شود روزی دیگر خود شما را می کوبد که چرا برای آقای متولی در روابط عمومی ،حکم مشاور رسانه ای زدید …

?آقای مهندس عالی پور ،خبرنگاران و رسانه های خوزستانی به خاطر استفاده شما از فرد مزبور گلایه ها دارند و از شما می خواهیم هر چه سریعتر نگاهی به مجموعه رسانه ای و روابط عمومی خویش بیاندازید و بنگرید و آسیب شناسی کنید و تحقیق نمایید تا متوجه شوید چه کسی عامل به حاشیه راندن شرکت متبوعتان شده و چه کسی از رسانه شما دارد با بقیه رسانه های شریف خوزستانی می جنگد و در روز روشن به آنان تهمت می زند و تخریب می کند و اهانت می کند …آیا در کنار شما که همواره شخصی بی حاشیه و مهربان بوده اید،وجود چنین افراد بد اخلاقی چه محلی از اعراب دارد و این علف هرز و تخم لق را چگونه برخوردی با آن می کنید؟!

?رسانه ها و خبرنگاران ما چه گناهی دارند ،؟ ! نخبگان ما چه گناهی دارند !؟ ،مفاخر بختیاری که از قضا همتباران شما محسوب می شوند چه گناهی دارند ؟! شهرداران مناطق اهواز چه گناهی دارند !؟ که هر روز و شب باید توسط فردی در مجموعه رسانه ای شما تخریب شوند و اهانت بشنوند و صبوری کنند!؟
?آقای عالی پور معاون نیروی انسانی شما(مهندس منصور نژاد) که یکی از مفاخر ماست چه گناهی کرده که باید توسط این فرد تخریب شود؟
?آقای عالی پور ،مشاور رسانه ای شما آقای استاد علمدار متولی که فردی با دانش و سر به زیر و متین و آقاست چه گناهی کرده که با تخریب این فرد معلوم الحال مواجه می شود!؟

?آقای عالی پور یکی از بزرگترین و با تجربه ترین چهره های مطبوعاتی خوزستان : استاد غلامرضا فروغی نیا چه گناهی مرتکب شده است که با اهانت و تخریب این فرد مواجه شده است؟

?آقای عالی پور ، آقایان ملک مکوندی و زمان بابادی و حاج محمد نریمیسا و حجت مظفری چه گناهی مرتکب شده اند که باید توسط این فرد تخریب شوند؟

?آقای مهندس عالی پور ،چرا باید آقایان کیانوش راد ، سید شکرخدا موسوی ، ماشالله براتی و در برهه ای نیز استاندار فعلی جناب دکتر شریعتی با اهانت و تخریب از سوی ایشان مواجه شوند؟

?آقای بیژن عالی پور بنده :سعید آژده که تمام عمرم یا خوانده ام یا نوشته ام و همواره عضو کوچکی از رسانه های خوزستان بوده ام چه گناهی کرده ام که باید توسط این فرد در مجموعه شما تخریب شوم!؟

?آقای مهندس عالی پور ،بفرمایید که آقای ارسلان شهنی که یکی از مفاخران بختیاری در مدیریت شهری ست چه گناهی کرده است که باید با تخریب های این عضو مجموعه شما مواجه شود از قضا که ایشان (مهندس شهنی) از خانواده شهنی محسوب می شود و هم خانواده شماست …

?چرا باید نیروهای خادم دولت در خوزستان این چنین توسط فردی پرخاشگر ،نا متعادل که سوابق بداخلاقی های او شهره خاص و عام است باید تخریب شوند!؟

وجود افراد حاشیه ای در دستگاه رسانه ای نفت همواره سبب به حاشیه راندن این نهاد خدمت گذار است که با هزاران نیروی خادم و مومن و شریف دارند برای چرخه اقتصادی ایران فعالیت می کنند

♦آقای مهندس عالی پور این بار جدی از شما استدعا داریم این مقوله را بشکل خاص ،و با دقت و وسواس بیشتری پیگیری کنید تا مبادا خدایی نکرده بیش از این، ما با تصویر تیره ای از شما و مجموعه خدومتان مواجه شویم.
این غده چرکین را یکبار برای همیشه بخشکانید و به احترام مفاخر همتبارتان هم که شده ،و به احترام رسانه های شریف خوزستانی هم که شده به حرمت قلم و نام مقدس آن که در قرآن به آن سوگند خورده شده است بیایید و با چنین رفتارهای ناشایستی برخورد کنید و رسانه و روابط عمومی خود را از وجود چنین فرد پرخشاگری ،پاکسازی کنید تا عرصه برای فعالیت دیگر همکاران شریف و زحمتکش تان در آن نهاد خدوم ،مهیا گردد….

?آقای مهندس عالی پور شما را فردی با اخلاق می دانیم با سوابق روشن مدیریتی ،پس برادرانه از شما تقاضا می کنیم که کمال دقت و مراقبت بیشتری برای موارد مطرح شده پیرامون آن فرد به کار ببرید تا ما همچون گذشته به اقتدار شما افتخار کنیم……

                                                                                                        سعید آژده پنجم فروردین ۱۳۹۶ اهواز

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار