رییس جمهوری:مردم خوزستان همواره نسبت به رهبری ونظام وفادار بوده وهستند

تاریخ انتشار: جمعه 5 شهریور 1400 | 17:26 ب.ظ
رییس جمهوری:مردم خوزستان همواره نسبت به رهبری ونظام وفادار بوده وهستند زمان مطالعه: < 1 دقیقه رییس جمهوری گفت: صفا و وفاداری مردم خوزستان نسبت به انقلاب اسلامی، نظام و مقام معظم رهبری ، همواره بوده و خواهد بود. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا آیت‌الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در آیین بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۲ روستای جفیر یک و ۲ بیان کرد: این عشق و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رییس جمهوری گفت: صفا و وفاداری مردم خوزستان نسبت به انقلاب اسلامی، نظام و مقام معظم رهبری ، همواره بوده و خواهد بود.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا آیت‌الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در آیین بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۲ روستای جفیر یک و ۲ بیان کرد: این عشق و وفاداری که مردم خوزستان نسبت به رهبری و نظام جمهوری اسلامی دارند نه تنها برای مردم کشور بلکه برای مردم منطقه مثال زدنی است.

وی با اشاره به خاطره‌ای که با سردار شهید قاسم سلیمانی در منطقه هویزه داشتند گفت: در جریان سیل ۹۸ که در شهرستان هویزه برای بازدید از وضعیت منطقه حضور یافتم به من گفتند که حاج قاسم سلیمانی نیز در این منطقه در حال بازدید هستند، به طور اتفاقی من و شهید قاسم سلیمانی و شهید المهندس که همراه ایشان بودند در این منطقه با یکدیگر دیدار کردیم و از وضعیت سیل دیدن کردیم.

رییس جمهوری ادامه داد: دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات در این مناطق انجام خواهد داد و تمامی امکانات و توان خود را برای بهبود هر چه بیشتر منطقه به کار خواهد گرفت.

طرح آبرسانی به روستاهای جفیر یک و ۲ از توابع شهرستان هویزه روز جمعه با حضور رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

رییس جمهوری همچنین از وضعیت تالاب هورالعظیم و رودخانه‌های کرخه نور و نیسان که از رودخانه کرخه منشعب شده و دچار کم آبی شدید شده‌اندبه صورت هوایی دیدن کرد.

رییس جمهوری صبح روز جمعه در نخستین سفر استانی کابینه سیزدهم، برای بررسی مشکلات خوزستان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سیلمانی وارد اهواز شد. رییس جمهوری را در این سفر جمعی از اعضای کابینه از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و رییس سازمان برنامه و بودجه همراهی می‌کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار