طرح طبقه‌بندی مشاغل برای نیروهای حجمی مناطق نفتخیز جنوب اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 مرداد 1400 | 13:56 ب.ظ
طرح طبقه‌بندی مشاغل برای نیروهای حجمی مناطق نفتخیز جنوب اجرا می‌شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای نیروهای حجمی این شرکت خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، دکتر منوچهر بارانی اظهار داشت: همزمان با اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای ارکان ثالث، تلاش ها جهت اخذ مجوز برای پیمان‌های حجمی اغاز و  با […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای نیروهای حجمی این شرکت خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، دکتر منوچهر بارانی اظهار داشت: همزمان با اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای ارکان ثالث، تلاش ها جهت اخذ مجوز برای پیمان‌های حجمی اغاز و  با تشکیل جلسات و پیگیری‌های مستمر با شرکت ملی نفت ایران  در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: خوشبختانه  اطلاعات این همکاران در هفته جاری در سامانه ساپنا تغذیه شد و تا ماه اینده طرح طبقه بندی مشاغل برای آنها اعمال خواهد شد.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خاطر نشان ساخت: پیش از این و در چارچوب ضوابط ابلاغی مورد موافقت دو وزارت نفت و تعاون، کار و امور اجتماعی، طرح طبقه‌بندی مشاغل برای ۱۷۷۰۰ نفر  از همکاران ارکان ثالث این شرکت اجرا شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار