احداث جاده میانبر اهواز – مسجدسلیمان برای کاهش حوادث

تاریخ انتشار: شنبه 16 مرداد 1400 | 20:02 ب.ظ
احداث جاده میانبر اهواز – مسجدسلیمان برای کاهش حوادث زمان مطالعه: < 1 دقیقه مجوز نهایی زیست محیطی جاده میانبر اهواز – مسجدسلیمان صادر شد. به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما، نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی و پیگیری‌های صورت گرفته،  و یکی از خواسته‌های جدی و چندین ساله مردم این شهرستان محقق خواهد شد. علیرضا ورناصری افزود: جاده فعلی مسجدسلیمان به […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مجوز نهایی زیست محیطی جاده میانبر اهواز – مسجدسلیمان صادر شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما، نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی و پیگیری‌های صورت گرفته،  و یکی از خواسته‌های جدی و چندین ساله مردم این شهرستان محقق خواهد شد.

علیرضا ورناصری افزود: جاده فعلی مسجدسلیمان به اهواز به جاده مرگ برای همشهریان‌مان تبدیل شده و در سالیان گذشته حوادث جاده‌ای در این مسیر ناایمن و بسیار طولانی و فرسایشی، خانواده‌های زیادی را به دلیل از دست دادن عزیزان‌شان در ماتم فرو برده است.

وی افزود: یکی از مطالبات و خواسته‌های بحق مردم مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در چند دهه اخیر، کوتاه کردن مسیر دسترسی به مرکز استان با احداث یک محور جایگزین ایمن و کم خطر بوده است که بتواند به خروج مسجدسلیمان از بن بست فعلی نیز کمک کند.

ورناصری گفت: در طول سالیان گذشته اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان و سازمان حفاظت محیط زیست کشور همواره مخالف مسیر‌های پیشنهادی بودند و حاضر به صدور مجوز برای این طرح بسیار مهم و حیاتی نشدند و قول‌های داده شده از سوی مسئولان به مردم، تنها در حد حرف و وعده باقی ماند.

وی افزود: با تلاش‌های بی‌وقفه و پیگیری‌های صورت‌گرفته و رایزنی با مقامات این سازمان و دیگر مسئولان کشور، موفق به اخذ نهایی مجوز زیست محیطی احداث جاده میانبر مسجدسلیمان – اهواز شدیم.

نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت سازمان حفاظت محیط زیست، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با ارسال نامه‌ای به مدیرکل راه و شهرسازی استان مجوز نهایی جهت احداث جاده میانبر را صادر کرده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار