تحویل ۳۴۰ مولد برق خورشیدی به عشایر کوچ‌روی خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 10 تیر 1400 | 17:33 ب.ظ
تحویل ۳۴۰ مولد برق خورشیدی به عشایر کوچ‌روی خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از تحویل ۳۴۰ سامانه مولد برق خورشیدی قابل حمل به عشایر کوچ‌رو در استان خوزستان خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل ازایسنا علی خدری در گفت‌وگویی، اظهار کرد: در حال حاضر صد درصد جمعیت شهری و همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار خوزستان از نعمت برق برخوردار هستند […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از تحویل ۳۴۰ سامانه مولد برق خورشیدی قابل حمل به عشایر کوچ‌رو در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل ازایسنا علی خدری در گفت‌وگویی، اظهار کرد: در حال حاضر صد درصد جمعیت شهری و همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار خوزستان از نعمت برق برخوردار هستند و به دنبال آن هستیم که عشایر کوچ‌روی استان را نیز از نعمت برق بهره‌مند کنیم.

وی افزود: سهمیه یک هزار و ۶۰ مولد برق خورشیدی قابل حمل به عشایر خوزستان اختصاص داده شده است و بر حسب برنامه زمان‌بندی در فاز اول، ۳۶۰ سامانه خورشیدی قابل حمل از سوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به عشایر استان خوزستان تحویل داده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: اعتبار این تعداد سامانه، ۱۰۶ هزار میلیون ریال و از محل اعتبارات عوارض برق مصرفی تامین شده است. این سامانه‌های خورشیدی، ۱۰۰ وات برق تولید می‌کنند و می توان به کمک آن‌ها، روشنایی حداقل پنج لامپ کم مصرف، شارژ چراغ قوه و گوشی تلفن همراه را تأمین کرد.

خدری با اشاره به بحث پرداخت هزینه سامانه‌ها گفت: عشایر استان خوزستان تنها ۱۰ درصد از قیمت تمام‌شده این پنل‌های خورشیدی را پرداخت می‌کنند و باقی آن توسط شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تأمین می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار