دیدار هیات نظارت موسسه علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور با شهردار کلانشهر اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 22 اسفند 1395 | 16:36 ب.ظ
دیدار هیات نظارت موسسه علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور با شهردار کلانشهر اهواز زمان مطالعه: ۲ دقیقه   در جریان بازدید هیات نظارت موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور از مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری اهواز، رئیس هیأت با شهردار کلانشهر اهواز دیدار کردند. به گزارش نخبگان ، دکتر احمدی فر ریاست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری اهواز در ابتدای این دیدار بر اهمیت جایگاه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

  در جریان بازدید هیات نظارت موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور از مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری اهواز، رئیس هیأت با شهردار کلانشهر اهواز دیدار کردند.

به گزارش نخبگان ، دکتر احمدی فر ریاست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری اهواز در ابتدای این دیدار بر اهمیت جایگاه مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز تاکید کرد و گفت : مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز با وجود پتانسیل بالا برای استان از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است.

در دیدار هیئت نظارت و ارزیابی موسسه شهری و روستایی وزارت کشور با شهردار کلانشهر اهواز ، دکتر هاشمی رئیس هیأت نظارت و ارزیابی از امکانات و خدمات موجود در مرکز شهرداری اهواز ابراز رضایت کرد .

رئیس هیأت نظارت و ارزیابی موسسه شهری و روستایی وزارت کشور ، مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری اهواز را «یک مرکز بسیار خوب» خطاب کردند و گفت: مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز با وجود امتیازات زیادی که دارد و به عنوان یک مرکز تخصصی شهرداریها در کل استان خوزستان می تواند در زمینه های تخصصی و تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآفرین فعالیت کند.

در ادامه این جلسه دکتر موسوی شهردار کلانشهر اهواز ضمن ابراز خرسندی و رضایت حاصله از بازدید مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز ، اشاره ای به اهداف این مرکز کردند و گفت: هدف ما در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری اهواز تربیت و آموزش نیروی انسانی متخصص و کارآفرین در جامعه است و این مرکز متفاوت با دانشگاههای دیگر کشور و استان خوزستان است ؛ زیرا با توجه به وجود پتانسیل های زیاد در زمینه های مختلف در کلانشهر اهواز وجود این دانشگاه می تواند هم سبب کارآفرینی و هم توجه به تربیت نیروی انسانی در سازمانها باشد .

شهردار کلانشهر اهواز گفت : رشته های تدریس شده در این دانشگاه به سبب ترسیم دورنمایی است که دوستان با بازاریابی مناسب داشته اند . وی تصریح کرد دوره های آموزشی کوتاه مدت ضمن خدمت کارکنان شهرداری اهواز نیز در این دانشگاه به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است و با توجه به کیفیت برگزاری این دوره ها از سوی این مرکز، دوره های کوتاه مدت استانداری نیز به مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز واگذار شده است.

شهردار اهواز گفت : مسائل و مشکلات زیادی در خصوص این مرکز وجود دارد اما با گذشت زمان این مشکلات مرتفع شده و روز به روز بر تعداد دانشجو و رشته های این مرکز افزوده می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار