اعلام‌ آخرین رنگ‌بندی کرونایی استان

هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند

تاریخ انتشار: سه شنبه 14 اردیبهشت 1400 | 19:31 ب.ظ
هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت در خوزستان، هفت شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۹ شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفتند. به گزارش نخبگان و به نقل از ایلنا فرهاد ابول نژادیان امروز سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه، بر اساس آخرین رنگ‌بندی کرونایی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت در خوزستان، هفت شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۹ شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفتند.
به گزارش نخبگان و به نقل از ایلنا فرهاد ابول نژادیان امروز سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه، بر اساس آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت اعلام شده، اظهار کرد: شهرستان‌های ایذه و باغملک به دلیل افزایش روند بستری از وضعیت نارنجی خارج و در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند و شهرستان دشت آزادگان نیز با خروج از وضعیت زرد در وضعیت نارنجی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه شهرستان لالی از وضعیت نارنجی خارج و در وضعیت زرد قرار گرفت، افزود: شهرهای آبادان، خرمشهر، رامشیر، مسجدسلیمان و امیدیه طبق آخرین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت از وضعیت قرمز خارج و در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان خاطرنشان کرد: به این ترتیب بر اساس آخرین آمار هفت شهرستان اندیمشک، ایذه، باغملک، اهواز، شوش، بندر ماهشهر و بهبهان در وضعیت قرمز، ۱۱ شهرستان دزفول، دشت آزادگان، مسجدسلیمان، شوشتر، کارون، شادگان، آبادان، خرمشهر، امیدیه، رامشیر و رامهرمز نیز در وضعیت نارنجی و ۹ شهرستان لالی، اندیکا، گتوند، هفتکل، باوی، حمیدیه، هویزه، آغاجاری و هندیجان در وضعیت زرد قرار دارند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار