تاکید شهردار اهواز بر اجرای وظایف ۱۲ گانه در ستاد نوروزی در راستای استقبال از بهار ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 اسفند 1399 | 11:43 ق.ظ
تاکید شهردار اهواز بر اجرای وظایف ۱۲ گانه در ستاد نوروزی در راستای استقبال از بهار ۱۴۰۰ زمان مطالعه: ۲ دقیقه جلسه استقبال از نوروز۱۴۰۰عصر یکشنبه با حضور نوشادی شهردار منتخب،  معاون خدمات شهری، قائم مقام شهردار، مدیران مناطق هشتگانه ، مدیران عامل سازمان ها، مدیران مستقل و سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز در سالن جلسات شهرداری منطقه یک  اهواز برگزار شد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شهردار […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جلسه استقبال از نوروز۱۴۰۰عصر یکشنبه با حضور نوشادی شهردار منتخب،  معاون خدمات شهری، قائم مقام شهردار، مدیران مناطق هشتگانه ، مدیران عامل سازمان ها، مدیران مستقل و سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز در سالن جلسات شهرداری منطقه یک  اهواز برگزار شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شهردار اهواز در این جلسه  با اشاره به ضعف  های موجود در شهر تصریح کرد: این مشکلات ناشی از نگاه مدیران و شهرداران ماست و لازم است که مدیران ما با تغییر این نگاه و تعامل و هم اندیشی بتوانند این چالش ها را تا حد امکان مرتفع نمایند.

نوشادی به فعال بودن شبانه روزی ماشین های حمل زباله وپسماندوهمچنین تفکیک زباله ازمبدا درایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: آماده باش تمام ایستگاه ها و نیروهای عملیاتی و اداری آتش نشانی در شب چهارشنبه پایان  سال و استقرار گروههای عملیاتی  در سطح شهر،چاپ پوستر،بنرو بروشور هشدارهای ایمنی در خصوص چهارشنبه سوری ،استقرار اکیپ های عملیاتی سیار و خودروهای عملیاتی در مکان های پرتراکم جهت امداد رسانی احتمالی وبه موقع در پایان سال از دیگر اقداما ت شهرداری اهواز در  راستا ی اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰ است.

شهردار منتخب بر استقرار کشیک ۲۴ ساعته در مناطق و شهرداری مرکز تاکید کرد و افزود: مدیران مناطق باید به صورت مستمر و روزانه و قبل از شروع تایم اداری در منطقه حضور داشته باشند.

وی آماده سازی شهر برای نوروز ۱۴۰۰ را در اولویت کارهای شهرداری ها عنوان و خطاب به مدیران مناطق بر اجرای وظایف ۱۲ گانه ستاد نوروزی تاکید کرد.

در ادامه  جلسه مرادحسینی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت:با توجه به شیوع  بیماری کرونا،اقدامات امسال حوزه معاونت خدمات شهری در تمامی مناطق هشتگانه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی  به شکل مطلوبی در حال انجام و اجرا می باشد. این اقدامات و فعالیتها در حوزه های متعدد و متنوعی با هدف حفظ نظافت شهر، زیباسازی و تلطیف روحیه شهروندان همچنان در حال انجام است.

در پایان جلسه مدیران مناطق هشتگانه  گزارشی از عملکرد خود را در راستای اجرای طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۰ را در جهت آراستگی و نشاط و زیبایی بصری در سطح شهر  ارایه دادند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار