رئیس مرکز بهداشت خوزستان خبر داد؛

خیز مجدد کرونا در خوزستان همزمان با آغاز تعطیلات

تاریخ انتشار: جمعه 6 فروردین 1400 | 18:46 ب.ظ
خیز مجدد کرونا در خوزستان همزمان با آغاز تعطیلات زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس مرکز بهداشت خوزستان از خیز مجدد کرونا در این استان و همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی و خریدهای شب عید مردم خبر داد. به گزارش نخبگان  و به نقل از مهر، سید محمد علوی پنجشنبه‌شب در گفت‌وگو با صداوسیمای مرکز خوزستان گفت: با اجرای طرح سردار شهید سلیمانی از ۱۸ تا ۲۲ اسفندماه پارسال […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس مرکز بهداشت خوزستان از خیز مجدد کرونا در این استان و همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی و خریدهای شب عید مردم خبر داد.

به گزارش نخبگان  و به نقل از مهر، سید محمد علوی پنجشنبه‌شب در گفت‌وگو با صداوسیمای مرکز خوزستان گفت: با اجرای طرح سردار شهید سلیمانی از ۱۸ تا ۲۲ اسفندماه پارسال و با تشدید بیماریابی، شاهد کاهش تعداد مبتلایان و بستری بیماران کرونایی در استان بودیم.

علوی افزود: با شروع خریدهای شب عید و تعطیلات، بیماری کرونا در خوزستان مقداری خیز برداشت که در چند روز گذشته دو شهر ایذه و بهبهان به تعداد شهرهای قرمز استان افزوده شدند.

وی ادامه داد: امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و سیر کاهشی بیماری، از این وضعیت بیماری کرونا در استان خارج شویم.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان بیان کرد: شهرستان‌های اهواز، کارون، ایذه، بهبهان، بندر ماهشهر، آبادان، دزفول، رامهرمز و شوش در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

علوی افزود: همچنین شهرستان‌های اندیمشک، امیدیه، باغملک، خرمشهر، دشت آزادگان، شادگان شوشتر و مسجدسلیمان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار