۱۷۳۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 اسفند 1399 | 10:11 ق.ظ
۱۷۳۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرمانده قرارگاه مقابله با بیماری کرونا در خوزستان گفت: هم اکنون یک هزار و ۷۳۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های این استان بستری هستند. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، فرهاد ابول نژادیان یکشنبه شب در گفتگویی با صدا و سیمای مرکز خوزستان با اشاره به اینکه هم اینک یک هزار و ۷۳۴ بیمار […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فرمانده قرارگاه مقابله با بیماری کرونا در خوزستان گفت: هم اکنون یک هزار و ۷۳۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های این استان بستری هستند.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، فرهاد ابول نژادیان یکشنبه شب در گفتگویی با صدا و سیمای مرکز خوزستان با اشاره به اینکه هم اینک یک هزار و ۷۳۴ بیمار کرونا در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند، اظهار کرد: از این تعداد حدود ۴۳۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر در بخش‌های عادی بستری هستند.

ابول نژادیان افزود: به جز چهار شهری که از وضعیت قرمز خارج شدند، در برخی شهرها دستورالعمل‌های بهداشتی به خوبی اجرا نمی‌شود و ممکن است از وضعیت نارنجی به قرمز تبدیل شوند.

وی ادامه داد: متأسفانه در روز قبل شاهد تجمع‌های چند هزار نفری در برخی شهرستان‌های برای برگزاری مراسم ختم بوده‌ایم.

فرمانده قرارگاه مقابله با بیماری کرونا در استان خوزستان بیان کرد: در یکی از شهرستان‌ها که از وضعیت قرمز به نارنجی تبدیل شد، به علت بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی و برگزاری تجمع‌های چند هزار نفری موجب می‌شود در یک هفته مجدد به وضعیت قرمز باز گردد.

ابول نژادیان گفت: برای مقابله با بیماری کرونا و بهتر شدن شرایط نیاز به همکاری و مشارکت مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار