درخواست برای افزایش سهمیه واکسن کرونای خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 2 اسفند 1399 | 15:43 ب.ظ
درخواست برای افزایش سهمیه واکسن کرونای خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/درخواست افزایش سهمیه واکسن کرونا برای کادر درمانی خوزستان با توجه به شدت شیوع بیماری در منطقه صادر شده است . به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص در نظر گرفتن سهمیه بیشتر واکسن کرونا برای خوزستان گفت : دیروز در جلسه ستاد استانی مدیریت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/درخواست افزایش سهمیه واکسن کرونا برای کادر درمانی خوزستان با توجه به شدت شیوع بیماری در منطقه صادر شده است .

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص در نظر گرفتن سهمیه بیشتر واکسن کرونا برای خوزستان گفت : دیروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا که با حضور معاون درمان وزیر بهداشت برگزار شد ، با توجه به وضعیت کنونی خوزستان و شیوع شدید بیماری، مقرر شد این پیشنهاد به ستاد ملی مقابله با کرونا برای تصمیم گیری ارائه شود.

سیدکریم حسینی افزود: با توجه به شیوع بالای بیماری در خوزستان و بالا بودن سرعت انتشار ویروس در برخی شهر‌های استان، یکی از پیشنهاد‌ها این بود که سهمیه بیشتری از واکسن کرونا برای خوزستان در نظر گرفته شود تا خط مقدم مبارزه با کرونا یعنی کادر بهداشت و درمان واکیسنه شوند.

وی گفت: پس از انجام واکسیناسیون برای این گروه، تزریق واکسن برای سنین آسیب‌پذیر و افراد دارای بیماری زمینه‌ای انجام می‌شود.

حسینی افزود :  در ستاد ملی مقابله با کرونا باید در این زمینه تصمیم‌گیری شود و دستور این موضوع امروز صادر می‌شود.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار