رییس صمت خوزستان:

مشکلی در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی خوزستان وجود ندارد

تاریخ انتشار: شنبه 2 اسفند 1399 | 15:40 ب.ظ
مشکلی در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی خوزستان وجود ندارد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: هیچ مشکلی در پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی وجود ندارد اما از بانک‌های عامل انتظار می‌رود همکاری بیشتری در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی داشته باشند. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا امیرحسین نظری در گفت و گویی بیان کرد: ستاد تسهیل […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: هیچ مشکلی در پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی وجود ندارد اما از بانک‌های عامل انتظار می‌رود همکاری بیشتری در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی داشته باشند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا امیرحسین نظری در گفت و گویی بیان کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی ۲ ستاد قوی هستند که از حمایت قانونی برخوردار هستند و مصوبات آن ها لازم الاجرا است.

وی گفت: نوسازی و بهسازی واحدهای صنعتی از اهداف و برنامه‌های این سازمان است و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را خواهیم داشت.

نظری افزود: یکی از مواردی که اغلب تولید کنندگان برای دریافت تسهیلات با آن مواجه هستند مشکل وثیقه است لذا از بانک ها تقاضا داریم با تولیدکنندگان همراهی بیشتری در زمینه وثیقه وام بانکی داشته باشند، بانک های ملی و صنعت و معدن تاکنون بیشترین همکاری را در پرداخت تسهیلات به صنایع داشته اند.

رییس سازمان صمت خوزستان بیان کرد: وجود بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی در کنار تامین اشتغال در خوزستان در حفظ امنیت مالی و آرامش در جامعه تاثیر گذار هستند.

طبق اعلام سازمان صمت خوزستان از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۲ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند که از این تعداد ۶۰ واحد در مرحله دریافت تسهیلات قرار دارند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار