نشست نمایندگان استان با استاندار جدید خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 بهمن 1399 | 23:55 ب.ظ
نشست نمایندگان استان با استاندار جدید خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ استاندار جدید خوزستان در مسیر توسعه و صیانت از منافع خوزستان قطعا مورد حمایت مجمع نمایندگان استان خواهد بود. به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست نمایندگان استان با استاندار جدید خوزستان گفت: آقای سلیمانی دشتکی شناخت نسبتا  […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ استاندار جدید خوزستان در مسیر توسعه و صیانت از منافع خوزستان قطعا مورد حمایت مجمع نمایندگان استان خواهد بود.

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست نمایندگان استان با استاندار جدید خوزستان گفت: آقای سلیمانی دشتکی شناخت نسبتا  خوبی از خوزستان دارد.
سید کریم حسینی افزود: در راستای جذب اعتبار و پیشرفت و توسعه استان به تازگی استاندار جدید خوزستان دیدار‌هایی  با معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه داشته است.
وی ادامه داد: استاندار جدید خوزستان در نشست با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به نگاه عدالت محور به تمامی شهرها، قومیت‌ها و طیف‌های سیاسی استان تاکید داشته و مخالفت خود را با انتصابات دقیقه ۹۰ آقای شریعتی ، استاندار پیشین اعلام و قول لغو این احکام را داده است.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار