بهره برداری و آغاز ساخت چهار طرح در اندیمشک

تاریخ انتشار: پنجشنبه 23 بهمن 1399 | 13:59 ب.ظ
بهره برداری و آغاز ساخت چهار طرح در اندیمشک زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/به مناسبت دهه فجر بهره برداری و ساخت چهار طرح مختلف اقتصادی، آموزشی و گردشگری در شهرستان اندیمشک آغاز شد. به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما  ، استاندار خوزستان در خصوص این طرح‌ها گفت: از جمله این طرح‌ها، آغاز ساخت مرکز آبزی پروری شمال خوزستان می‌باشد که با بهره برداری […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/به مناسبت دهه فجر بهره برداری و ساخت چهار طرح مختلف اقتصادی، آموزشی و گردشگری در شهرستان اندیمشک آغاز شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما  ، استاندار خوزستان در خصوص این طرح‌ها گفت: از جمله این طرح‌ها، آغاز ساخت مرکز آبزی پروری شمال خوزستان می‌باشد که با بهره برداری از آن  ضمن  زمینه ایجاد اشتغال ۱۵۰ نفر به طور مستقیم و ۴۵۰ نفر به طور غیر مستقیم، ظرفیت تولید ماهیان سردابی در استان به ۳ برابر خواهد رسید.
غلامرضا شریعتی  با اشاره به بهره برداری مرکز آموزشی و پرورشی شهر آزادی اندیمشک افزود:  همچنین ساخت مدرسه ۱۸ کلاسه میثاق در یکی مناطق کم‌برخوردار اندیمشک با مشارکت خیرین و اعتبارات دولتی آغاز که پیش بینی می شود ظرف دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.
وی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از طرح‌ها مورد بهره برداری قرار گرفته هتل بزرگ اندیمشک می‌باشد که  با همکاری میراث فرهنگی و اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی   مورد بازسازی کامل و توسعه قرار گرفته است.
شهرستان اندیمشک با جمعیتی بالغ بر ۱۳۵ هزار نفر در شمال خوزستان قرار دارد.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار