رئیس علوم پزشکی اهواز خبر داد

ورود واکسن کرونا به خوزستان در این هفته / اولویت، کادر درمان ICU کرونا

تاریخ انتشار: یکشنبه 19 بهمن 1399 | 18:21 ب.ظ
ورود واکسن کرونا به خوزستان در این هفته / اولویت، کادر درمان ICU کرونا زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ورود واکسن کرونا به خوزستان در هفته جاری، گفت: این واکسن به کادر درمان بخش‌های ICU بیمارستان‌های پذیرای بیماران مبتلا به کرونا که به کرونا آلوده نشده‌اند، تزریق می‌شود. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در گفت‌وگویی با […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ورود واکسن کرونا به خوزستان در هفته جاری، گفت: این واکسن به کادر درمان بخش‌های ICU بیمارستان‌های پذیرای بیماران مبتلا به کرونا که به کرونا آلوده نشده‌اند، تزریق می‌شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در گفت‌وگویی با اشاره به ورود نخستین محموله واکسن اسپوتنیک وی از روسیه، اظهار کرد: در هفته جاری نخستین محموله واکسن وارد خوزستان می‌شود.

وی افزود: این مرحله واکسیناسیون کرونا با اولویت کادر درمان شاغل در بخش‌های ICU بیمارستان‌های پذیرای بیماران کرونا شروع می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اسامی پرستاران و کادر درمان بخش ویژه کرونا در بیمارستان‌های کرونا را برای دریافت واکسن به وزارت بهداشت اعلام کرده‌ایم.

ابول‌نژادیان ادامه داد: البته این واکسن به کادر درمان بخش‌های ICU بیمارستان‌های پذیرای بیماران مبتلا به کرونا که به کرونا آلوده نشده‌اند، تزریق می‌شود.

وی بیان کرد: در مجموع در سطح کشور امکان تزریق واکسن برای ۱۰ هزار نفر وجود دارد و هنوز میزان سهمیه خوزستان مشخص نیست.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار