افزایش ۲ برابری ابتلا در خوزستان

آغاز مجدد پذیرش بیماران کرونا در ۳ بیمارستان اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 18 بهمن 1399 | 20:34 ب.ظ
آغاز مجدد پذیرش بیماران کرونا در ۳ بیمارستان اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از آغاز مجدد پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در سه بیمارستان دیگر در پی افزایش شمار موارد بستری و تکمیل ظرفیت بیمارستان رازی اهواز خبر داد. به گزارش خبرنگار نخبگان دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موج‌ جدید کرونا در استان خوزستان شروع شده است و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از آغاز مجدد پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در سه بیمارستان دیگر در پی افزایش شمار موارد بستری و تکمیل ظرفیت بیمارستان رازی اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار نخبگان دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موج‌ جدید کرونا در استان خوزستان شروع شده است و اگر هوشیار نباشیم، آتش کرونا دامن‌گیر همه خواهد شد.

به گزارش نخبگان وی افزود: در پی افزایش چشمگیر شمار بیماران بستری مبتلا به کرونا، گنجایش بیمارستان رازی اهواز تکمیل شد و از امروز شنبه، بیمارستان‌های گلستان، سینا و امیرالمومنین نیز وارد چرخه بستری بیماران مبتلا به کرونا شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حد بسیار پایینی رسیده است.

ابول‌نژادیان با بیان اینکه موارد بستری و ابتلا نسبت به هفته گذشته دو برابر شده است، افزود: روند بستری بیماران در برخی نقاط مانند شادگان بسیار نگران‌کننده است که امروز در ستاد ملی مقابله با کرونا نیز به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان پرداخته شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار