پیام شهردار اهواز به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

تاریخ انتشار: یکشنبه 12 بهمن 1399 | 20:16 ب.ظ
پیام شهردار اهواز به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرارسیدن چهل و دومین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و سالروز ورود تاریخی امام راحل خمینی کبیر(ره) که یادآور عزت و سرافرازی ملت بزرگ ایران است را به شما شهروندان عزیز و همیشه در صحنه کلانشهر اهواز تبریک و تهنیت عرض می نمایم. در طلیعه فجر انقلاب، ایران اسلامی حیاتی دوباره یافت و خودباوری و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فرارسیدن چهل و دومین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و سالروز ورود تاریخی امام راحل خمینی کبیر(ره) که یادآور عزت و سرافرازی ملت بزرگ ایران است را به شما شهروندان عزیز و همیشه در صحنه کلانشهر اهواز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
در طلیعه فجر انقلاب، ایران اسلامی حیاتی دوباره یافت و خودباوری و خوداتکایی و فریاد بلند استقلال و آزادی پس از سالها بر بلندای این سرزمین طنین انداز شد.
اما امروز آنچه بیش از هرچیز نیاز کشور و ملت بزرگ ماست، وحدت و وفاق ملی و پرهیز از هرگونه تفرقه و چندگانگی است آنگونه که بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) بر آن تاکید داشته و دارند.
اینجانب باردیگر ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه فجر آفرینان به ویژه شهروندان شریف اهوازی تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه راهبری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از درگاه خداوند منان خواستارم.

موسی شاعری
شهردار اهواز

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار