فرماندارآبادان:

۴۹ طرح دهه فجر در آبادان افتتاح می‌شوند

تاریخ انتشار: یکشنبه 12 بهمن 1399 | 20:14 ب.ظ
۴۹ طرح دهه فجر در آبادان افتتاح می‌شوند زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: ۴۹ طرح عمرانی ، خدماتی و بهداشتی با اعتبار یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال دهه فجر در مناطق مختلف شهرستان آبادان افتتاح می‌شوند. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا سیدزین‌العابدین موسوی یکشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت:طرح های عمران شهری و روستایی از جمله […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: ۴۹ طرح عمرانی ، خدماتی و بهداشتی با اعتبار یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال دهه فجر در مناطق مختلف شهرستان آبادان افتتاح می‌شوند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا سیدزین‌العابدین موسوی یکشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت:طرح های عمران شهری و روستایی از جمله آسفالت و زیرسازی معابر و خیابان‌، سه خانه بهداشت روستایی، بخش سوم بیمارستان اروندکنار و برقرسانی به منازل مسکن مهر بخشی از پروژه های آماده افتتاح در دهه فجر امسال در آبادان می باشند.

وی ۱۳ پروژه تامین و اصلاح شبکه برق ، مرکز شبانه روزی اعصاب و روان و مرکز اوتیسم بهزیستی را از دیگر طرح‌های آماده افتتاح در دهه فجر انقلاب اسلامی در آبادان اعلام کرد و افزود:واگذاری مسکن محرومان کمیته امداد امام همچنین لایروبی انهار سنتی روستایی در شهرستان آبادان در ایام دهه فجر افتتاح می شوند.

موسوی  اظهار داشت: برخلاف شرایطی که بواسطه شیوع کرونا در دنیا و کشور حاکم است، اقدامات بزرگی در راستای عمران، آبادانی، توسعه و پیشرفت در مناطق کمتر برخوردار شهرستان آبادان و بخصوص روستاها در یک سال گذشته انجام شده است.

وی به تشکیل ۱۵ کمیته برای هرچه بهتر برگزار َشدن ویژه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان اشاره کرد و گفت:برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در آبادان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار