افتتاح بزرگترین کارخانه کلرزنی کشور فردا در شوشتر با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صمت

تاریخ انتشار: یکشنبه 12 بهمن 1399 | 00:33 ق.ظ
افتتاح بزرگترین کارخانه کلرزنی کشور فردا در شوشتر با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صمت زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ فردا یکشنبه و در اولین روز از دهه مبارک فجر، بزرگترین کارخانه کلرزنی کشور در شوشتر با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح می شود . به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان : شرکت پتروشیمی پارس کیمیا […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ فردا یکشنبه و در اولین روز از دهه مبارک فجر، بزرگترین کارخانه کلرزنی کشور در شوشتر با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح می شود .

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان : شرکت پتروشیمی پارس کیمیا کلر که بزرگترین کارخانه کلرزنی کشور می باشد، ظرفیت تولید ۲۱۰ هزار تن کلر، اسید کلریدریک و سود سوز آور را دارد.

برای راه اندازی این طرح که فردا در اولین روز از دهه مبارک فجر مورد افتتاح قرار می‌گیرد، ۹ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ارزی و ۱۵ میلیون یورو سرمایه‌گذاری ریالی و در مجموع ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است که زمینه اشتغال ۷۵ نفر را به صورت مستقیم فراهم می‌کند.

بدین ترتیب، در اولین روزهای دهه مبارک فجر و با سفر معاون اول رئیس جمهور و وزیر صمت به استان خوزستان، دو طرح صنعتی با مجموع سرمایه‌گذاری ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۷۵ نفر افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

✅ روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار