چهار هزار میلیارد ریال برای بهبود شبکه فاضلاب آبادان اختصاص یافت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 بهمن 1399 | 20:33 ب.ظ
چهار هزار میلیارد ریال برای بهبود شبکه فاضلاب آبادان اختصاص یافت زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار هزار میلیارد ریال به صورت فاینانس داخلی به منظور بهبود و ساماندهی شبکه فاضلاب شهر آبادان اختصاص داده شد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا جلیل مختار چهارشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت:این اعتبار پس از پیگیری‌ انجام شده با مدیر […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار هزار میلیارد ریال به صورت فاینانس داخلی به منظور بهبود و ساماندهی شبکه فاضلاب شهر آبادان اختصاص داده شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا جلیل مختار چهارشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت:این اعتبار پس از پیگیری‌ انجام شده با مدیر عامل بانک صادرات، وزارت نیرو و معاون اول رییس جمهوری ختصاص یافته و هفته آینده از سوی از دولت ابلاغ و فرآیند اجرای کار آغاز خواهد شد.

وی افزود:طرح بازسازی و نوسازی شبکه فاضلاب شهر آبادان به صورت مشارکتی بین سازمان منطقه آزاد اروند و استانداری خوزستان و شرکت فاضلاب استان خوزستان اجرا خواهد شد.

مختار گفت: با اختصاص این اعتبار در سال جاری و پیش‌بینی اعتبار برای تکمیل این طرح در بودجه سال آینده شاهد تحولی بزرگ در شبکه فاضلاب آبادان خواهیم بود و مشکلات شبکه فاضلاب در این شهر مرتفع می شود.

مختار به اجرای طرح بازسازی مناطق بافت فرسوده در هفت منطقهکک آبادان اشاره کرد و افزود: محدوده دقیق  محلات ناکارآمد و بافت فرسود آبادان در منطقه سلیج شرقی و غربی بطور کامل، منطقه ذوالفقاری از خیابان ذوالفقار ۶۵ الی ۱۶۶ ، منطقه شطیط، کوی قدس و بهار از خیابان بهار ۱ الی ۹۵، منطقه طیب از خیابان طیب ۱ تای ۲۲، منطقه سده و جمشیدآباد از خیابان بهمن یک تا بهمن ۴۵ در طرح بازآفرینی شهر آبادان قرار دارند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار