نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

دولت به جای حل مشکل مردم خوزستان دنبال انتقال آب است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 دی 1399 | 14:26 ب.ظ
دولت به جای حل مشکل مردم خوزستان دنبال انتقال آب است زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ نماینده خوزستان در مجلس خبرگان گفت: دولت به جای نجات دادن مردم خوزستان از وضعیت بد فاضلاب، بودجه میلیاردی را برای انتقال آب از سرشاخه‌های کارون اختصاص می دهد. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، آیت الله محسن حیدری شامگاه سه‌شنبه در مراسم ۹ دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ نماینده خوزستان در مجلس خبرگان گفت: دولت به جای نجات دادن مردم خوزستان از وضعیت بد فاضلاب، بودجه میلیاردی را برای انتقال آب از سرشاخه‌های کارون اختصاص می دهد.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، آیت الله محسن حیدری شامگاه سه‌شنبه در مراسم ۹ دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی که با حضور سرهنگ پاسدار «احمد حمدی صخری» رئیس سازمان بسیج عشایر سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان و تعدادی از سادات و سران و بزرگان عشایر بختیاری و عرب خوزستان برگزار شد، فتنه سال ۸۸ را توطئه حساب شده دشمن را برای براندازی نظام دانست و گفت: بصیرت مردم ایران و ایستادگی آنان در کنار علما باعث خاموش شدن این فتنه شد.

وی به مشکلات مردم خوزستان به ویژه در مسائل خدمات و عمران اشاره کرد و افزود: دولت به جای اینکه به رهایی مردم اهواز و سایر شهرها از وضعیت بد فاضلاب و به خدمات رفاهی آنان توجه کند، بودجه میلیاردی را برای انتقال آب از سرشاخه‌های کارون اختصاص می‌دهد.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حضور نمایندگان مردم خوزستان و بعضی از مسئولان کشوری را در تعطیلی پروژه انتقال آب بسیار مؤثر و قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: خوزستان به فردی مانند شهید سلیمانی نیاز دارد که دل به داخل حوادث در میان مردم بزند و در حل مشکلات میدانی عمل کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار