باشگاه نفت مسجدسلیمان خواستار شد:

ارکان نظارتی فدراسیون فوتبال با باشگاه ماشین سازی برخورد کنند

تاریخ انتشار: شنبه 6 دی 1399 | 14:20 ب.ظ
ارکان نظارتی فدراسیون فوتبال با باشگاه ماشین سازی برخورد کنند زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ باشگاه نفت مسجدسلیمان در بیانیه ای از فدراسیون فوتبال خواست تا با باشگاه ماشین سازی به دلیل عدم پخش تلویزیونی دیدار این ۲ تیم در هفته هشتم لیگ، برخورد کند. به گزارش خبرنگار نخبگان روز گذشته دیدار بین تیم های ماشین سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ باشگاه نفت مسجدسلیمان در بیانیه ای از فدراسیون فوتبال خواست تا با باشگاه ماشین سازی به دلیل عدم پخش تلویزیونی دیدار این ۲ تیم در هفته هشتم لیگ، برخورد کند.

به گزارش خبرنگار نخبگان روز گذشته دیدار بین تیم های ماشین سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور به صورت کامل از تلویزیون پخش نشد که این موضوع اعتراض باشگاه نفت مسجدسلیمان را درپی داشت.

در بیانیه باشگاه نفت مسجدسلیمان آمده است: باشگاه ماشین سازی تبریز در اظهارات خود عنوان کرده است که لیستی از عوامل اجرایی صدا و سیما جهت پوشش بازی تیم‌های ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان دریافت نشده بود تا عوامل این سازمان بتوانند وارد مجموعه بنیان دیزل شوند در حالی که سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ عنوان کرده، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی روز گذشته به صورت شفاهی به من اعلام کرد با توجه به اینکه بازی در ورزشگاه خانگی خودمان است، تشخیص دادیم صدا و سیما حضور پیدا نکند که در این زمینه نیز تذکرات لازم را به باشگاه ماشین سازی دادیم.

حال این‌گونه اظهار نظرها از سوی باشگاه ماشین‌سازی جای سوال و تعجب داشته و بهتر است باشگاه تبریزی، فکری برای عذرخواهی از مردم و هواداران خونگرم تبریزی و مسجدسلیمانی و دلجویی از آن‌ها کنند.

انتظار می رود آقای زنوزی مالک باشگاه ماشین سازی تبریز و تراکتور با تصمیم‌های شخصی خود به فوتبال ایران ضربه نزند. مالک باشگاه ماشین سازی نیز یک شخص عادی و جزو ۸۰ میلیون نفری است که در ایران زندگی می‌کنند و هیج گونه برتری نسبت به فرد دیگری از کشور ندارد که بخواهد با تصمیم‌های شخصی با احساسات هواداران تبریزی و مسجدسلیمانی بازی کند. مردم فوتبال را می فهمند و از چنین رفتارهای غیرحرفه‌ای، آزرده خاطر می‌شوند.

از ارکان نظارتی فدراسیون فوتبال درخواست برخورد شدید با باشگاه ماشین سازی تبریز را داریم تا دیگر شاهد چنین رفتارهای غیر حرفه ای در فوتبال ایران نبوده و حق علاقه‌مندان فوتبال ضایع نشود.

گفتنی است روز گذشته راه ندادن عوامل و کارکنان صداوسیما به هنگام بازی ۲ تیم ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان باعث شد تا نیمه اول این دیدار از طریق صداوسیما تبریز پخش نشود که در ادامه با رایزنی‌های بسیار زیاد آن‌ها به داخل ورزشگاه راه یافتند تا نیمه دوم این دیدار را بدون مشکل خاصی شاهد باشیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار