تاکید سردار سلامی بر حل مشکلات مردم خوزستان در آبگرفتگی اخیر

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 آذر 1399 | 13:18 ب.ظ
تاکید سردار سلامی بر حل مشکلات مردم خوزستان در آبگرفتگی اخیر زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که از مسئولان شهرستان ماهشهر و استان خوزستان می‌خواهم به صورت جدی به رسیدگی حل مشکلات این شهر اقدام کنند، گفت: برای این‌که تمام مسئولان جهت حل مشکلات تمام عزیزان تحرک فوق‌العاده‌ای پیدا کنند، پیگیر خواهیم شد. به گزارش خبرنگار نخبگان سردار سرلشکر پاسدار حسین […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که از مسئولان شهرستان ماهشهر و استان خوزستان می‌خواهم به صورت جدی به رسیدگی حل مشکلات این شهر اقدام کنند، گفت: برای این‌که تمام مسئولان جهت حل مشکلات تمام عزیزان تحرک فوق‌العاده‌ای پیدا کنند، پیگیر خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار نخبگان سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز (چهارشنبه، ۱۹ آذر) در حاشیه بازدید از مناطق آبگرفته شهرستان ماهشهر در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: من در این بازدید صحبت‌های مردم سربندر را شنیدم؛ مشکلات این شهر اساسی است و مردم از مشکلات و مسئولان شهر گله دارند.

وی افزود: اولین نکته مهم این است که من از مسئولان شهر و استان می‌خواهم به صورت جدی به رسیدگی حل مشکلات این شهر اقدام کنند. ما هم به عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی کمک داریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز نیز برنامه‌ریزی کردیم که ان‌شاءالله در سه چهار نقطه شهر با لوله کشی، شرایط را فراهم کنیم تا در صورت بارش مجدد، مشکل و مصیبتی برای مردم پیش نیاید.

سردار سلامی در ادامه اظهار داشت: مشکلات مردم شهرستان بندر امام اساسی بوده و گله مردم از مسوولان به جاست و ما درددل و مشکلات آنها را شنیدیم.

وی افزود: نخست از مسئولان استان می خواهیم به صورت جدی به مشکلات این منطقه رسیدگی کنند و ما نیز برای همکاری در این راستا آمادگی کامل داریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم چنین گفت: امروز برنامه ریزی کرده ایم که لوله کشی بخش هایی از مناطق بندر امام که دچار آبگرفتگی شدند انجام شود تا در صورت بارندگی های احتمالی در آینده بار دیگر چنین مشکلاتی به وجود نیاید.

وی بیان کرد: تجهیز و تعمیر منزل مردم آسیب دیده در این منطقه نیز در اولویت قرار گرفته و در حال حاضر گروه های جهادی مشغول خدمت به مردم هستند.

وی بیان کرد: برای کمک به محرومینی که از این سیل و آبگرفتگی دچار آسیب شدند نیز برنامه‌هایی جهت تجهیز و تعمیر منازل‌شان داریم. ضمن این‌که برای این‌که تمام مسئولان جهت حل مشکلات تمام عزیزان، تحرک فوق‌العاده‌ای پیدا کنند، پیگیر خواهیم شد.

سردار سلامی در پایان گفت : شرمنده مردم هستیم و از شکیبایی آن‌ها تشکر می‌کنیم. ما نیز تمام وجودمان را می‌گذاریم تا با آنچه در توان داریم، تلاش کنیم تا برای عزیزان‌مان کمتر مشکل ایجاد شود.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار