پرداخت تسهیلات ارزان برای کمک تولیدات صنعتی خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 10 آذر 1399 | 18:44 ب.ظ
پرداخت تسهیلات ارزان برای کمک تولیدات صنعتی خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ زمان قرارداد و پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ برای بنگاههای صنعتی تا پایان آذر تمدید شد. به گزارش خبرنگار نخبگان رییس سازمان صمت خوزستان گفت: بانک‌های عامل می‌توانند از این فرصت نسبت به عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات یارانه دار به بنگاه‌های صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی حداقل ۶۰ درصد جهت تامین سرمایه ثابت و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ زمان قرارداد و پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ برای بنگاههای صنعتی تا پایان آذر تمدید شد.

به گزارش خبرنگار نخبگان رییس سازمان صمت خوزستان گفت: بانک‌های عامل می‌توانند از این فرصت نسبت به عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات یارانه دار به بنگاه‌های صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی حداقل ۶۰ درصد جهت تامین سرمایه ثابت و تامین سرمایه در گردش برای واحد‌های دارای پروانه بهره برداری اقدام کنند.
امیرحسین نظری افزود : میزان تسهیلات در نظر گرفته شده جهت استان خوزستان ۵ درصد کل تسهیلات و اعتبارات کشور است و بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان می‌باشد.
نظری گفت : تا کنون حدود ۲۵ درصد این تسهیلات توسط بانک‌های استان پرداخت شده است و طبق گزارش تهیه شده بانک‌های ملی و صنعت و معدن دارای بیشترین پرداخت و بانک‌های سپه و تجارت و توسعه تعاون، پست بانک و بانک آینده کمترین پرداخت تسهیلات را در استان داشته اند.

نظری گفت: پرداخت نکردن تسهیلات یارانه دار به بنگاه‌های اقتصادی استان باعث کاهش توانمندی مالی آن‌ها و قابلیت رقابت پذیری کالای تولیدی در مقایسه با واحد‌های تولید کننده استان‌های دیگر خواهد شد و بتدریج شرایط ثبات شغلی و توسعه صنعتی استان دچار مشکل خواهد شد .

وی افزود: با توجه به نیاز واحد‌های صنعتی استان خصوصا صنایع کوچک و متوسط به تسهیلات ارزان قیمت انتظار میرود مدیران بانکی از این فرصت باقیمانده در جهت کمک به صنعت و تولید استفاده نمایند و مدیران واحد‌های تولیدی نسبت به این امر جدیت و پیگیری بیشتری داشته باشند.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار