محسن رضايى مرد اول عبور از مشكلات است

رئیس جمهور اقتصاددان مى خواهیم

سید حمید حسن زاده
تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 بهمن 1398 | 00:00 ق.ظ
رئیس جمهور اقتصاددان مى خواهیم زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ سید حمید حسن زاده فعال سیاسی اجتماعی خوزستان در یادداشتی برای نخبگان نوشت: صرف نظر از چالش هاى سیاسى و جناحى موجود، و با اهتمام تام و تمام نسبت به مسئله امنیت و عدالت و اقتصاد، به نظر مى رسد، رئیس حمهور۱۴۰۰، علاوه بر برخوردارى از شم سیاسى و دانش و تجربه سیاسى […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ سید حمید حسن زاده فعال سیاسی اجتماعی خوزستان در یادداشتی برای نخبگان نوشت:

صرف نظر از چالش هاى سیاسى و جناحى موجود، و با اهتمام تام و تمام نسبت به مسئله امنیت و عدالت و اقتصاد، به نظر مى رسد، رئیس حمهور۱۴۰۰، علاوه بر برخوردارى از شم سیاسى و دانش و تجربه سیاسى و امنیتى، باید اقتصاد بداند، تا بتواند گره از کار گره خورده اقتصاد و معیشت مردم باز کند.

متفکرین و کنش گران علمى و فرهنگى، که دل در گرو اسلام و ایران و انقلاب اسلامى دارند،

در یک تور مطالعاتى و تحقیقاتى، به یک جمع بندى مهم و قابل توجه رسیدند. و نظرسنجى ها هم همین را مى گوید، و آن انتخاب و معرفى دکتر محسن رضایى اقتصاد دان، بعنوان کاندیداى اصلح انتخابات ۱۴۰۰ است.

این روزها که ما با پاره اى از چالش هاى سیاسى و امنیتى، و مشکلات نفس گیر اقتصادى و معیشتى روبرو هستیم، معلوم و میرهن است که محسن رضایى مرد اول عبور از مشکلات است. او هم تجربه کهن و گرانسنگ نظامى و امنیتى دارد، هم سیاستمدار و استراتژیست، و هم دانش آموخته اقتصاد است.

محسن رضایى، باید از خود سانسورى عبور کند و وارد میدان شود. یار امام و یاور رهبرى و فرزند مردم، اگر امروز نیاید، کى میاید!؟ او باید به دعوت نخبگان جوان و علاقمند، و اقبال و اشتیاق مردم، که به تدریج، و از سر استدراج بیشتر و فراگیرتر خواهد شد، بیاید و مانیفست خود را براى تشکیل “دولت مردم” اعلام نماید.

#سید حمید حسن زاده ۸ آذرماه۱۳۹۹

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار