استمهال ۱۸ماهه برای بازپرداخت تسهیلات بخش کشاورزی در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 آذر 1399 | 10:14 ق.ظ
استمهال ۱۸ماهه برای بازپرداخت تسهیلات بخش کشاورزی در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش خبرنگار نخبگان و به نقل از روابط عمومی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: مهلت ۱۸ ماهه تا سه ساله برای بازپرداخت تسهیلات پرداختی به فعالان حوزه کشاورزی با رایزنی این سازمان و مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان داده شد. امیرحسین نظری بیان کرد: در این شرایط سخت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار نخبگان و به نقل از روابط عمومی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: مهلت ۱۸ ماهه تا سه ساله برای بازپرداخت تسهیلات پرداختی به فعالان حوزه کشاورزی با رایزنی این سازمان و مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان داده شد.

امیرحسین نظری بیان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی برای حمایت از بخش تولید و صنعت تلاش داریم حمایت هایی را برای رونق و ماندگاری تولید داشته باشیم و یکی از این اقدامات رایزنی با بانکها برای گرفتن استمهال بازپرداخت بدهی تولیدکنندگان است.

وی گفت: در حوزه کشاورزی موفق به انجام این کار شدیم تا تولیدکنندگان فرصت بیشتری را برای بازپرداخت بدهی خود به بانک داشته باشند که این امر می تواند کمک شایانی به تولیدکنندگان باشد.

نظری ادامه داد: یکی از فرصت های بسیار خوب برای کمک به بخش تولید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است، از ابتدای امسال تاکنون ۷۴۰ پرونده در این ستاد مورد رسیدگی قرار گرفته که بیشترین مشکل (۴۴۴ مورد )مربوط به معوقات بانکی بوده و بخش زیادی از این موارد حل شد.

وی گفت: امسال مقرر بود که ۳۶۸ پرونده پرداخت تسهیلات با سود ۷.۵درصد به پروژه‌های کشاورزی انجام شود که تاکنون ۳۵۰ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت .

خوزستان مهمترین قطب تولید کشاورزی کشور است که سالانه بیش از ۱۶.۲ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی، دامی، باغبانی، طیور، شیلات و … در این استان تولید می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار